Voetbalcontract: en nu?

  • 10 June 2011
  • 5 reacties
  • 1354 Bekeken

Nu zitten alle belgacom-voetbalsupporters van Racing in de problemen. Genk als kampioen natuurlijk meestal te bekijken op telenet, en op belgacom alleen maar de 'mindere' goden. Hopelijk gaat belgacom heel snel komen met een (financieel) aantrekkelijk aanbod om all foot of my club te vervangen, anders zit er alleen nog maar overschakelen naar telenet in.

5 reacties

Hoe aantrekkelijk Belgacom een nieuw aanbod ook probeert te maken, de realiteit is dat ze de komende jaren enkel de kruimeltjes van het Belgische voetbal kunnen uitzenden...
ik heb nu my club genk maar betaal voor mijn matchen te zien.

kan ik opzeggen en betaalt u mijn inkom ipv dat ik mijn matchen op tv kan zien.

of ben ik nu verplicht naar die klote telenet over te gaan de komende 3 jaar om elk weekend genk te zien

Roepen Ik heb een all foot abonnement. Eigenlijk is dit contractbreuk want Belgacom levert niet meer de diensten die ze beloofde. Adieu Belgacom 11 en foot.

Het voetbalaanbod "all foot" was de voornaamste drijfveer om bij Belgacom te blijven voor telefoon+internet+TV+all foot. Als dit komt weg te vallen dan zal ik naar mijn portemonnee kijken + beste dienstverlening. Overstappen naar Telenet voor de andere helft van het voetbalaanbod. Een abonnement op Telenet en Belgacom: dat zouden ze misschien wel dromen...van mijn leven niet!
Reputatie 2
Badge +1
zie sticky note van Eva:

Beste klant en voetballiefhebber,

Als gevolg van de nieuwe toekenning van de rechten van de Jupiler Pro League, zal Belgacom alle zaterdag matchen uitzenden.
Dit wil zeggen dat er meer dan 180 wedstrijden live te volgen zijn op Belgacom TV, meer dan de helft van de Jupiler Pro League vanaf het seizoen 2011-2012.

Geen enkele operator zal bijgevolg het volledige voetbalaanbod kunnen aanbieden, hetgeen Belgacom tot nu toe wel deed.

In deze context zullen de voetbalabonnementen herbekeken worden. We informeren u voor het einde van de maand over het vernieuwde aanbod aan gereduceerde prijs.

We bedanken u voor uw vertrouwen en hopen dat we u met Belgacom 11 nog veel leuke momenten zullen blijven bezorgen.
jammer,jammer,maar begrijpbaar,je kan niet tot elke prijs scoren,als STVV supporter blijft de schade beperkt natuurlijk,vele supporters van

de kleinere ploegen zullen dit kunnen beamen,voor mijn part veel te veel geld voor het voetbal,crisis in't land,behalve het voetballand,zou

Elio en Bart hier niet beter wat miljoentjes halen ipv bij de werknemer.En nu vooruit belgacom,beetje minder uitgaven,dus misschien een

super voordelig aanbod voor het voetbal,en de concuretie zal niet kunnen volgen,:D

Reageer