Beantwoord

VlaamsparlementTV niet via tv-gids op proximustv.be

  • 13 August 2018
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
De politieke zender VlaamsparlementTV is niet te vinden in de tv-gids via proximustv.be. Kan deze zender toegevoegd worden in de tv-gids? En indien mogelijk ook via Live TV?

Alvast bedankt voor het nazicht.

Mvg
icon

Beste antwoord door jonathandr 16 August 2018, 09:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen,

Niet alle zenders zijn live beschikbaar op de Proximus TV app of via de Proximus TV website. Deze is wel beschikbaar op zender 279 op uw decoder.
Reputatie 5
Badge +2
Goeiemorgen,

Niet alle zenders zijn live beschikbaar op de Proximus TV app of via de Proximus TV website. Deze is wel beschikbaar op zender 279 op uw decoder.


Dat weet ik, maar kan deze zender niet in de tv-gids komen via de website? En kan er bekeken worden om het live aan te bieden via de website en app indien mogelijk?

Alvast bedankt.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
hi

Jammer genoeg kunnen we niet zomaar een zender toevoegen op het live gedeelte, toestemming van de zenders is hiervoor nodig
ik geef wel je opmerking hier door voor eventuele toekomstige aanpassingen

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Dag JonathanDR,

Kan de zender niet toegevoegd worden in de tv-gids via proximustv.be? En nee, dan bedoel ik niet live kijken. In de tv-gids van proximustv.be zitten normaal alle zenders, alleen daar ontbreken een paar zenders zoals VlaamsparlementsTV.

Alvast bedankt voor het nakijken.

Mvg
Reputatie 5
Badge +2
De zender is nog steeds niet terug te vinden in de online tv-gids van Proximus TV. Normaal moeten alle zenders in die tv-gids zichtbaar zijn. Alvast bedankt voor het nazicht.

Mvg

Reageer