Verbinding verbroken

  • 21 October 2017
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Al sinds 19 oktober 10:00 uur geen verbinding tv en Internet meer.er is een leiding geraakt tijdens werken Door eandis of een firma die in hun naam werken.
Ik en een heleboel andere klanten in de buurt zitten dus al bijna 3 dagen zonder tv en Internet ik heb al verschillende keren de helpdesk aan de telefoon gehad maar die sturen mij telkens van het kastje naar de muur."mijnheer dit kan nog wel een paar dagen duren"vertellen ze zonder blikken of blozen.eerst moesten ze wachten op een vergunning van de gemeente dan wou de firma die de de schade had veroorzaakt niet tekenen enz enz maar en ales ik dan via my proximus mijn lijn check staat er dat er geplande werken zijn en als ik verdere ga krijg ik de melding "er moet een technieker bij mij komen en zo worden we dus niets wijzer ja dat er niets aan gedaan wordt ik dacht dat er bij proximus permanente ondersteuning was en dat ze er wel iets aan zouden doen.
Ik ben toch erg sterk aan het overwegen om te veranderen.niet zozeer omdat er een onderbreking in de verbinding is dat kan altijd gebeuren maar omdat ze bij proximus de paraplu boven houden en dat de klant in het ongewisse wordt gehouden.
Maar ja een klant meer of minder.
ik vind dat ik genoeg geduld heb gehad maar die is zo goed als op nu!! Wat gaan jullie hier aan doen?we zijn 2017 en niet meer in de Middeleeuwen!!

1 reactie

Dag Michael,

Het spijt ons dat je betrokken bent bij een kabelbreuk. Meerdere instanties moeten gecontacteerd worden om deze herstelling uit te voeren. Spijtig genoeg heeft deze storing ook langer geduurd omdat er een weekend tussen zat. Alvast zie ik dat uw lijn nu in orde is? Heeft je nog vragen dan kan je ons contacteren via een prive bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul

Reageer