Vastlopen decoder

  • 7 February 2011
  • 4 reacties
  • 1575 Bekeken

Mijn HD-decoder (model met rechte hoeken), is op 1 week tijd 2-maal vastgelopen,uitschakelen met AB onmoglijk!!

Stroom eraf en terug opstarten doet hem terug werken,is daar iets tegen te doen ? modem en decoder staan altijd aan !!

Michel

4 reacties

waarschijnlijk is decoder wat stuk. Best naar Belgacom bellen 080022700 , waar je waarschijnlijk een ticket zal krijgen om uw decoder in te ruilen.
Beste michel,

Zoals eerder vermeld door Bart is het mogelijk een defect aan uw decoder.
Om dit echter met zekerheid te kunnen zeggen heb ik meer informatie nodig die u mij kan sturen via privébericht. ( abo nummer, gsm-nummer, komt er een melding op het scherm wanneer uw decoder vast loopt? Gebruikt u een draadloos systeem?)

Als u deze gegevens verstuurd, doe ik het nodige onderzoek en contacteer u ivm. een decoder swap of de oplossing.

Mvg,

Eva van Belgacom
Mijn decoder:Type; BGC TV decoder V3 SA 046

Klant 0011786018

Pack Telephony internet tv comfort

Geen draadloos systeem

Ik heb wel in de laatste dagen 1 keer een melding op het scherm gekregen ongeveer als volgt:deze decoder is niet geschikt voor uw lijn, gelieve contact op te nemen met Belgacom.bedoede mededeling is na enkele seconden verdwenen en sindsdien niet meer voorgekomen !

Voor het ogenblik werkt alles normaal,

Michel
Reputatie 7
Badge +1
Heb dat ook af en toe, meestal als ik van radio terug naar TV wil durft hij al wel eens bliokkeren.. Terug opstarten is dan de enige oiplossing.

Die melding op het scherm heb ik ook al eens af en toe, voornamelijk als we simultaan HD kijken en HD opnemen. Maar 't is nu al een tijdje geleden.

Heb nochtans een 30/6 Mbps profiel. Hangt misschien af van hoeveel aansluiitingen op diezelfde ROP tegelijk actief sijn ?

Reageer