Beantwoord

Van V4 naar V5

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat te horen. Geniet nog van je storingsvrije TV 😉
Reputatie 7
Badge +5
@Beed,

Dit was inderdaad het beste wat je kon doen een netwerkkabel gebruiken en de wireless spullen er uitgooien, en elektrisch toestellen kunnen nog mankementen vertonen of defect gaan en verbruiken toch nog altijd iets van elektriciteit. 👍
Reputatie 5
Badge +3
Beste optie is altijd bekabeld!

mvg.
Reputatie 1
Waarom ik zolang gewacht heb om die kabel aan te sluiten was omdat ik dacht dat de kabel te kort was . Heb dat eens uitgemeten en ik kwam op 9,93 m de kabel was juist 10 m . Heb dan de bbox een paar cm verplaats en dan was de kabel lang genoeg . Het beeld is ook veel mooier en scherper.
Nogmaals bedankt aan iedereen om te antwoorden .
Groetjes
Beed
Reputatie 1
Heb nog een vraagje . De huurprijs van de V4 is 8€ , de huurprijs van de V5 is 6€ .
Hoe komt het dat ik nog altijd de oude abonnementsprijs betaal ?
Heb al een maand en 15 dagen een V5 die 6€ kost dan zou ik dus 2€ minder moeten betalen voor mijn abonnement . Klopt dat ???
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
Beste Beed, de reden waarom je tweede decoder goedkoper is, komt door de korting die je hierop krijgt. Voor een eerste decoder betaal je altijd 8 euro ongeacht welk type dit is. En vanaf een 2de en 3de decoder betaal je voor deze extra decoder slechts 6 euro. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +5
Ter info: Je abonnementsprijs omvat de huurprijs van de 1st decoder (staat wel appart vermeld als 8€ maar zit er al in verrekend) . van zodra je een tweede decoder bijneemt komt er op die abonnementsprijs 6€ bovenop.
Reputatie 1
O.K. heb het gesnapt ik dacht de V4 ( huur 8€ ) is weg en in de plaats komt de V5 die maar 6e kost maar die kost dus ook 8€ .
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
Ja, deze kost inderdaad eveneens 8 euro. Groetjes Freya
Reputatie 1
Bedankt Martin en Freya , heb nu twee Plc's op overschot mijn schoonzus heeft problemen met ontvangst op de bovenverdieping met haar laptop zou dat gaan als een van mijn Plc's in het stopcontact boven steekt en de andere in de laptop of is die aansluiting via de laptop niet goed ? Zij werkt ook met Plc's beneden .
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +5
een PLC adapter zendt geen wifi signaal uit daarvoor heb je een PLC wifi extender nodig.
PLC's zonder meer daar heb je alleen maar mogelijkheid om een toestel, bv laptop of pc enz.., te verbinden via netwerkkabel.
PLC wifi extender zie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/draadloze-tv-plc-wifi-bridge/installatie-van-de-plc-adapter-wi-fi-extender.html
en zie ook
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_wireless_solutions/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/draadloze-oplossingen.html

Reageer