Vraag

V5-nieuwe-decoder-bug

  • 8 August 2018
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

nieuwe V5 decoder | oude afstands-bediening | bekijken opname VTM De Rodenburchs met ondertiteling via teletekst 888 :
probleem : de pauze- doorspoel- terugspoel- toetsen werken niet ? Werken wel na afzetten "ondertiteling" ??
Proximus-support beweert dat dit altijd zo is geweest , ook met de oude decoder wat volgens mij NIET juist is ! Nog iemand die daar mee sukkelt ?

5 reacties

ik kan het nu niet proberen omdat ik geen opnames heb met ondertiteling, maar mss kun je eens proberen om de decoder even stroomloos te zetten via zijn schakelaar achteraan, om te zien of het daarna wel lukt .
PS: wat hier al eens gemeld werd is hey volgende :
dat bij doorspoelen in een opname de teletekst-ondertiteling af en toe niet meer werkt.
Bedankt , maar helpt niet !
Knap vervelende bug , echtgenote begint al te klagen dat ik de oude dekoder moet her-installeren , wat niet evident is .Onbegrijpelijk dat de support-medewerker zei dat het altijd onmogelijk is geweest reklame door-te-speoelen terwijl ondertiteling 888 actief is ?.
Ik heb al 3 jaar de V5 decoder en gebruik zoveel mogelijk de 888 ondertiteling. Bij een opname kunnen we idd niet doorspoelen zonder eerst de ondertiteling af te zetten. Is altijd al zo geweest. Lijkt me maar logisch ook.
Mvg,

Gert
heb dit nog nooit geprobeerd dus je doet een geplande opname op voorhand bv een dag ervoor en dan speel je later de opname af terwijl je 888 opstaat en je kunt niet doorspoelen, kun je dan een live programma waar je 888 opzet wel doorspoelen of ook niet, heb dit ook nog nooit getest.
NB: ik heb het hier wel over cloud opnames (zoals bij nieuwe v5 decoder = de v5-compact)
Is die >ondertiteling dan ook niet voorhanden via de decoder menu ipv via tt 888.
Ik heb eigenlijk met ondertiteling geen ervaring gebruik dit nooit!
Hallo Iedereen en bedankt voor de moeite !
't Ja Geert , is altijd zo geweest schrijf je , maar je hebt het ook over de V5 !
Mijn vorige decoder waar het wel lukte was een BGC Decoder V4 van Cisco .

@Martin : een programma in uitgesteld relais met ondertiteling 888 bekijken en trachten door te spoelen kan ik niet testen , die optie is betalend .
Ik durf te wedden dat als u ooit 80 jaar en ouder wordt je de ondertiteling wel veel zult gebruiken !😆

Reageer