Beantwoord

V5 decoder vervangen door een V6

  • 4 December 2018
  • 5 reacties
  • 4239 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hello Proxipeepz!

Is het reeds mogelijk om de V5 decoder te laten vervangen door een V6 ?
Ik heb een 4K tv, dus dit zou op zich wel een vooruitgang moeten zijn of ligt dit complexer ?

Welk voordeel heb je momenteel met een V6 decoder t.o.v. een V5 ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 December 2018, 15:27

Bekijk origineel

5 reacties

Hey,

Een toestel kunnen we enkel om ruilen als er zich een defect voordoet of ze echt hopeloos ouderwets geraken.

Buiten het kunnen bekijken in UHD is er voor alledaags gebruik niet zo heel verschil tussen een V6 en een V5 decoder. De V6 heeft eveneens geen HDD meer, maar dat was ook al bij de V5 compact.

Groetjes,
Wenzel
Wie bepaalt de criteria voor 'hopeloos verouderd'. Dat is geen objectieve maatstaf. Voor sommigen zal zwart-wit beeld met begrijpelijk geluid volstaan om van degelijke kwaliteit te spreken. Voor de meeste anderen is 720p van de V5 hopeloos verouderd tov UHD. Mensen schaffen zich nieuwe televisies aan die UHD kunnen weergeven, en betalen daar bovenop evenveel huur voor een verouderde decoder tov de nieuwste generatie.
Het probleem zit hem er ook in dat de v6 wel UHD zenders kan weergeven maar wanneer zullen er veel zenders in UHD zijn!
Reputatie 7
Badge +1
Volgens mij zogoed als geen.
Dag proximus,

Ik heb een decoder v5c en betaal hiervoor 8€ in de maand terwijl ik een 4k tv heb en er niet tenvolle kan van genieten via jullie diensten... omdat jullie enkel decoders ruilen als ze kapot zijn. Terwijl vrienden van mij een decoder v6 hebben gekregen bij een abonnement terwijl deze geen 4k tv hebben en ook 8€ betalen, wat zijn zij meer? Dat ze voor dezelfde 8€ een betere decoder krijgen? Mvg, Alain

Reageer