Beantwoord

Uw bestelling is in behandeling...


  • Apprentice
  • 2 reacties
Beste,
Op 1 december hebben ze alles geïnstalleerd bij mij (digitale TV en internet).
Alles is correct en zeer snel geïnstalleerd door Bart. (Alles werkt perfect!)

Vervolgens heb ik op 26 december de Tv-optie 'Belgisch voetbal' bestelt, waar ik even daarna een bevestigingsmail van heb ontvangen dat deze optie binnen de 24 uur geactiveerd zou worden.

Het is vandaag 13 januari en er is nog steeds niets veranderd!

Als ik ga kijken bij MyProximus>Mijn Producten>Tv krijg ik onderstaande tekst te zien waardoor ik niets anders kan bestellen/activeren of verwijderen/deactiveren.

Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.


Het is nu al zo lang aan het aanslepen en ik begin het stilaan beu te worden!

Wanneer kan ik verwachten dat dit in orde gaat komen?!

Mvg
icon

Beste antwoord door ElsJ 13 januari 2018, 15:17

Dag Olti,

ik heb uw vraag doorgegeven naar onze mensen. Van zodra wij antwoord krijgen, houden we u op de hoogte. Groeten Els

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dag Olti,

ik heb uw vraag doorgegeven naar onze mensen. Van zodra wij antwoord krijgen, houden we u op de hoogte. Groeten Els
Dank u wel Els!