Beantwoord

Update TV Software + "ontdek Proximus TV/decouvrier Proximus TV

  • 23 April 2018
  • 6 reacties
  • 590 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik kreeg een dikke week geleden een update tijdens het tv kijken (rond 3u). Geen probleem ware het niet dat ik nu ook weer die filmpjes krijg om kennis te maken met het nieuwe menu, dat al een paar jaar oud is. Telkens als ik ze wis uit mijn opnames, komen ze na een paar uur terug. Kunnen jullie die filmpjes stoppen bij bestaande klanten? Ik ben ze echt hartgrondig beu.đŸ˜Œ
icon

Beste antwoord door jonathandr 23 April 2018, 21:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi elma

ik kijk even na of we dit kunnen uitschakelen voor je
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie hem tot nu toe niet meer terugkomen, dus hoop ik dat het ok is. Bedankt.😉
Reputatie 2
beste wij krijgen sinds gisterenavond alleen zwart beeld kunnen geen tv kijken maar je kan naar films etc gaan maar dan heb je een paar minuten en springt ie ook uit zeer lastig voor een bedlegerig persoon ! wij hebben alle hulpmiddelen gekeken en toegepast en wij krijgen het niet voor elkaar !
Ter info: mss beter en minder verwarrend als het probleem onder Ă©Ă©n topic verder loopt:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607489
Reputatie 7
Badge +4
Anja, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorsturen? Dan kunnen we je lijn even voor je uitmeten. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
zie ook antwoord > Anja > alles is ineens in orde denk dat er een update was alvast dank je voor je reactie Hier -> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607523

Reageer