Uitval zender EenHD

  • 8 January 2018
  • 68 reacties
  • 3306 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij is zender EenHD uitgevallen . Hebben er hier meer last van.

68 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik kan steeds niet op de website van proximus TV er komt op 502 Bad Gateway
en de tv app werkt ook nog niet het blijft een blauw scherm, gisteren avond kwam er een tekst op dat ik later moest herproberen maar van daag enkel blauw
Reputatie 5
Badge +2
ik kan nu ook niet op de website van proximus.be en mijn emails komen ook niet binnen
Reputatie 3
Badge +1
Tot voor een uur geleden deed de website het nog prima (zover mogelijk met zunne website ...) maar nu ligt ie er uit, denk dat het weer een algemeen probleem is. Storing van gisteren nog niet helemaal terug opgelost denk ik
Reputatie 5
Badge +2
Op de website krijg ik : probleem bij het laden
en op de app krijg ik volgende melding


voorlopig ook geen emails
Reputatie 2
Badge
Op 08/01 om 23u30 was bij ons (Roeselare) alles terug in orde met Proximus TV op de televisie; heb toen niet meer via de computer geprobeerd. Een heel vervelende toestand te meer dat bij de overbuur blijkbaar enkel éénHD niet beschikbaar was en al de rest wel bleef werken. Waar zit dan de logica bij Proximus van het indelen van de sectie/zones of hoe ze het maar noemen?

Nu 09/01 ben ik bezig op een laptop en inderdaad geen website van proximus bereikbaar; dus ook geen webmail.
Het forum is wel bruikbaar; dit was het gisterenavond ook, maar reageren op berichten was toen niet mogelijk omdat blijkbaar het inloggen ook in de getroffen zone lag?

Ik zie dat er al sprake is van compensatie vragen; pas op dat we straks niet meer moeten betalen, want ze hebben waarschijnlijk flink wat kosten gemaakt om de problemen opgelost te krijgen!!!!
Reputatie 5
Badge +2
Juist eens tv aangestoken en daar werkt alles normaal
maar rest werkt nog niet zoals blijkbaar bij anderen ook
spijtig geen emails ook
Zal waarschijnlijk nog in bepaalde regio's zijn aangezien het niet bij iedereen is die deze problemen ondervinden.
Reputatie 5
Badge +2
op de website storingsoverzicht heeft iedereen geen emails
er staan meldingen op van Brussel, Hoeilaart, Brugge, Aartselaar, Herentals, Torhout, Hechtel enz
Dus zo goed of algemene storing
Reputatie 5
Badge +2
zojuist emails ontvangen, rest nog niet ok
hier werkt het toch in ieder geval, juist nog eens voor alle zekerheid getest en op storingsoverzicht staan de steden aangeduid waar er problemen geweest zijn maar geeft niet direct de actuele toestand, dat is inderdaad wat verwarrend plus ook nog dat je niet weet of het bij iedereen is in die bepaalde steden wat bij mij werkt het wel !!!!

> https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/09/opnieuw-meldingen-van-problemen-bij-proximus/
Reputatie 7
Badge +1
Hier in Wenduine geen probleem meer. Alles werkt nu goed.
Reputatie 5
Badge +2
op het storingsoverzicht heb ik gekeken naar de reacties en daaruit kun je merken waar de reacties uit komen en wie wat heeft,
de website proximus tv werkt hier weer en ik kan inloggen
tv app werkt nog niet
emails ook ok
Reputatie 3
Badge +1
tv en internet werken voor het ogenblik.
Reputatie 3
Badge +1
https://www.hln.be/geld/consument/opnieuw-meldingen-van-storingen-bij-proximus-krijgen-klanten-vergoeding-na-panne-van-gisteren~a7a3e655/
Reputatie 5
Badge +3
Internet, mail en telefoon werken, TV nog niet volledig, de V4 is in orde, op de V5 compact blijft het welkomscherm draaien, na een tijdje krijg ik op het scherm de melding: MIDDLEWARE TIMEOUT ERROR UNABLE TO START THE MIDDLEWARE! Klantendienst gebeld, blijkbaar normaal dat één van de decoders niet opstart, volgens de operator is het meestal de V4 die blijft haperen, hier is het de nieuwste versie decoder V5 compact, heeft dit doorgegeven aan de bevoegde diensten.
Mag hem niet meer uitschakelen, Px zal hem zelf opstarten in de late namiddag, afwachten.
als bijkomende info:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/decoder-proximus-v5-middleware-timeout-error-37983
Reputatie 5
Badge +3
Martin, heb die info gisteren al bekeken, maar heb dit nog niet toegepast afwachtend op de herstelling van de storing.
Als ik een reset van de modem doe moet ik dan terug mijn Wi-Fi paswoord ingeven?

mvg
Reputatie 5
Badge +3
OEF! OPGELOST
Heb de modem en de decoder een hard reset laten uitvoeren. (reset knopjes achteraan)
Zonder TV sinds gisterenavond 20u!
Compensatie? Voetbal pack heb ik al, een korting op de factuur zou hier de beste optie zijn!

mvg

Reageer