Uitval zender EenHD

  • 8 January 2018
  • 68 reacties
  • 3306 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij is zender EenHD uitgevallen . Hebben er hier meer last van.

68 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Herstarten vd decoder helpt ook niet.... integendeel! Hangt vast nu op het logo.
ProximusTV app geeft een server error
Het is blijkbaar algemeen deze TV problemen en 0800 22 800 is ook niet meer bereikbaar
Reputatie 7
Badge +1
SD zender van Een wel te zien. Kan ook niet meer inloggen op mijn ProximusTV app. Denk een flink probleem.
Reputatie 1
'k ben blij dat ik niet alleen ben. TV uitgevallen, internet marcheert nog.

0800 22 800 geeft bezet, dus dat zit daar ook in de knoop.
je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
Reputatie 7
Badge +1
je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.

En Wenduine, kuststreek.
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit wel,gedaan en beeld. Je moet van Zender EenTV af, daar ligt volgens mij het probleem. CanvasHD, VTMHD etc wel op TV.
Reputatie 5
Badge +2
hier ook niets (Brugge) heb internet,
Ik was aan het kijken naar een opgenomen programma, heb tot het einde gekeken
maar nu niets meer
op de decoder staat nog de naam van de gekeken opname, maar nu een scherm met de tekst
Onverwacht probleem
Geen verbinding; Wenst u hulp om het probleem op te lossen,
Help

De app werkt ook niet, jammer, ik kon ook niet op website van proximus, dus nergens tv jammer
Maar een oplossing, geduld tot prox het opgelost heeft.
Reputatie 4
Badge +2
Ook hier nog geen Proximus gehoord of gelezen!
Ik hoop dat alles vlug zal opgelost zijn en vooral dat wij op de hoogte worden gehouden wanneer het probleem is opgelost!
Ik schakel tv en decoder nu uit en ga wat naar de radio luisteren.
Reputatie 5
Badge +3
Geen Proximus TV meer op beide decoders, heropstarten helpt niet.
Wat is er aan de hand?
Kan Px telefonisch niet bereiken.
Hier ook geen tv meer, Haacht.
Reputatie 6
Badge +3
Hier werkt enkel één SD, decoder slaat tilt op één HD

Niet getest op andere zenders (durf niet meer verzetten)...

Heb zowel modem als decoder gereset maar dat heeft niet geholpen _- denk ik toch.
Hier ook geen TV meer, Mechelen, Borchtstraat
Reputatie 7
Badge +1
Hier werkt enkel één SD, decoder slaat tilt op één HD

Niet getest op andere zenders (durf niet meer verzetten)...

Heb zowel modem als decoder gereset maar dat heeft niet geholpen _- denk ik toch.

Heb dit al aangegeven het probleem is begonnen met uitval EenHD. Kijk nu naar EenSD. Heb de zenders wel kunnen verplaatsen. Kon naar CanvasHD, VTMHD verzetten en kijken.
Badge
bij mij ook foutmelding tot nu toe maar krijg nu Bienvenue/welkom.....al een tijdje = bang afwachten
Badge
Hier in Lochristi sedert een uur geen TV meer. Stond op één HD.
Hoe sommigen onder julie toch nog een andere zender kunnen selecteren is me een raadsel. Ik krijg alleen het welkom-scherm met het circulerend krulletje te zien.
Reputatie 4
Badge +2
Ik hoop dat jouw 'bang afwachten' wordt beloond. Hier helaas niet: BienvenueWelkom blijft.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb juist naar vrt nu gekeken naar thuis,
er gebeuren opnames op de tv maar ik weet niet of er iets op zal staan want ik kon niets bekijken maar nu lukt het juist wel en andere zenders kan je bekijken enkel een Hd niet ?
Reputatie 5
Badge +2
tv app lukt nog niet - op website van proximus tv nog niets
Dit probleem met hun TV servers is verleden jaar en het jaar ervoor ook al een paar keer voorgevallen en dit heeft toen ook wel uren geduurd vooraleer het opgelost was.
Ik kijk ook voorlopig via vrtnu op TV (via chromecast)
Reputatie 5
Badge +2
ik naar iets dat ik opgenomen heb, maar ik weet niet of de opnamen gebeuren
Hopelijk wordt het vlug opgelost
Reputatie 7
Badge +1
Zie dit artikel:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180108_03286689/grote-storing-zet-proximus-klanten-zonder-telefoon-tv-en-internet
Op sociale media melden ze wel van telefoon en internet te hebben, wat ook logisch is aangezien het probleem zich voordoet met de TV server.
Reputatie 5
Badge +3
Hier enkel internet OK, telefoon en TV werkt niet.
Regio Lovendegem

Reageer