uitval TV

  • 29 November 2010
  • 3 reacties
  • 843 Bekeken

Wij hebben sinds enkele maanden digitaal TV, maar als we digitaal kijken valt het beeld met een zeer grote regelmaat stil en daarna hervat het weer. Trouwens ook onze internetverbinding valt sindsdien regelmatig met schokken uit.

Waaraan kan dit liggen?

3 reacties

Badge
Een uurtje geleden is hier bij mij ,het beeld ook al horten en stotend door gekomen.Ook met blokjesvorming.En dat op mijn twee decoders.

Kijken was gedaan en opnames waren dus helemaal naar de vaantjes.Verleden donderdag was het beeld ook eens geblokkeerd,decoder heeft zich zelf uitgezet en terug opgestart.Na een kwartiertje probleem opgelost.

Maar nu al voor de tweede keer op enkele dagen in de miserie,daar moet iets aan gedaan worden hé.Dat kan en mag echt niet.

Graag reactie a.u.b.
Reputatie 2
Badge

ai, heb ik nu ook net tijdens de laatste show. Blijkbaar letterlijk de laatste show want na een reboot van de decoder komt de decoder niet verder dan 'pagina is aan het lasen even geduld aub". grr waar is de tijd dat televisie altijd gewoon werkte
Badge
Problemen opgelost,was schijnbaar over het ganse Vlaamse land (volgens de reactie hier op het forum).

Reageer