tweedehandse decoder

  • 3 February 2012
  • 23 reacties
  • 2011 Bekeken

Hallo, ik ben op zoek naar een tweedehandse decoder. Maar hoe weet ik wat een V3 of V4 model is?
En wanneer de vorige gebruiker zijn toestel niet gewist heeft, kan dit problemen opleveren voor mij?

Alvast bedankt!


Groetjes





23 reacties

Wenkbrauw ophalen

Dit is de V3
Mvg
Wenkbrauw ophalen

Dit is de V3b en de V4 ziet er gelijkaardig uit maar aan de rechtse ronde knop staat daar rechts van mog een "menu" knop.
Mvg
Wenkbrauw ophalen

Dit is de V4
Mvg
Hey Ricky, heel erg bedankt voor je uitleg! Het is zeer duidelijk nu. Nog één klein vraagje, tussen je laatste en voorlaatste foto is naar mijn mening het enige verschil dat er bij de voorlaatste ook HMDI op vermeld is. Is dat dan altijd een V3? Hetgeen ik zou moeten hebben is de laatste foto.

Wanneer de vorige eigenaar de registratie niet ongedaan gemaakt heeft, kan ik dat in zijn plek ook?

Groetjes en alvast een fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +1
V3 en V3b zijn technisch hetzelfde. een V4 heeft een snellere processor meer RAM (dubbel = 512MB) en 320GB HDD, de andere maar 160GB, wat echter met de netwerkopnamemogelijkheid minder belang heeft.
Er zijn nog wat verschillen. De V4 heeft maar één scart, de V3 nog 2. De V4 heeft een uitschakelknop op de achterzijde om een herstart te doen, bij de andere moet je de stroomdraad uittrekken.
Badge
Voornaamste vind ik nog altijd bij die v4 is die knop die sinjoor72 zegt een grotere opslag ruimte waar je dus films en dergelijke mee kan opnemen en op het vizier van je decoder komt de naam van de zender die je aan het bekijken bent.Bij mij staat er nog één tot half feberuari.
Dank je wel allemaal voor de zeer uitgebreide uitleg. Jullie zijn krakken blijkbaar op Belgacom gebied zenne ;-)


@Axana: ben wel geïnteresseerd. Jij verkoopt dus de V4? Wat is je vraagprijs er nog van?


Groetjes
Ok Ricy, merci voor de uitleg. Neen, ik wacht benieuwd af naar Axana ;-)


Fijn weekend nog gewenst!
Badge
@Wdc; ik had hem ook al eens willen verkopen aan iemand anders.Maar het is er spijtig genoeg niet van gekomen.In ieder geval de prijs zal niet meer zijn.Of te wel het zelfde of anders minder, omdat ik de vraagprijs niet juist meer weet.Is ook al een tijdje geleden.Normaal zit er ook nog de aller nieuwste afstandsbediening bij.Deze is nu nog wel ingesteld op mijn sony tv.Die afstandsbediening krijg je er gratis bij.De vraagprijs is 80€ dus je zal je broek er zeker niet aan scheuren.Er is niets aan mis.Ik moet wel zeggen dat ik geen boekje meer heb van die v4,maar misschien kan je dit bestellen van de dat weet ik niet.Misschien weet iemand dit van het forum.Al de rest zit er bij.
Hey Axana, wat is de nieuwprijs eigenlijk? Want had gisteren ene die ene verkocht voor 35 euro. Is wel een V3b (kan ik nu intussen uit de foto's afleiden :-D) en zit de afstandsbediening er niet altijd bij? Sorry ben nog een leek in deze dingen. Groetjes
[/b][/b]






HD-decoder (kopen - nieuw)


Om volop te profiteren van alle voordelen van Belgacom TV, hebt u een HD-decoder nodig.
Meer Info



[/b] [/b][/b]


[/b] [/b][/b]



[/b] [/b][/b]





€ 199.00


(€ 0.10 Recupel inbegrepen per eenheid)




[/b] [/b][/b]





https://admit.belgacom.be/WCE/ESW/selectBundle/productId/hbs_tv_hard_dec4_s/salesChannelName/eShop/salesSegmentName/HBSRES?choosed_user_language=NL" rel="NOS









[/b] [/b][/b]

[/b] [/b][/b]
Badge
@Wdc; ja inderdaad dat is zo, daar zit altijd een afstands bediening bij.Maar bij mij is het een ander geval ik ben dus klant geworden bij belgacom en toen kwam er die grote opdate waar in die tijd zo veel sprake over was en die tegen verleden jaar; mei geloof ik iedereen zou hebben.Maar na enkele maanden hoor je zo her en der dat je die opdate ook kan forceren en dit heb ik dus gedaan.Met als gevolg dat mijn decoder volledig naar de vaantjes was.Dus ik ben zelfde dag één gaan kopen voor 199€.Maar deze had nog een oude afstandsbediening en heb dus de laatste nieuwe gekocht. Aangesloten en inneen had ik die opdate ook al.Ik moet wel zeggen deze schijf staat wel bijna vol.Dus als je geïntereseert bent moet je het alemaal afvegen.Kopen is altijd duurder dan wanneer je bv. er één huurt. Je kan ook een v4 huren maar dan doe je niet altijd profeit.Toch niet bij één van 80€.Denk nu wel dat decoders van belgacom veel langer meegaan dan bij telenet als ik die bij telenet mag geloven want daar zijn die precies allemaal na enkele jaren kapot.Alhoewel ik heb daar mijn twijfels over.
Reputatie 7
Badge +1
Zelfs halve prijs zou 100€ zijn, en hij is zo goed als nieuw...ik zou niet aarzelen.Jullie kunnen gegevens uitwisselen via de Privéberichtendienst.Lachen
@ Sinjoor, We mogen weeral niet weten hoeveel xana er op gaat verdienen, 'k heb het al begrepen zenne ;-)) :-))

groetjes,
Badge
Enige probleem is wel dat ik hem persoonlijk niet kan brengen.Heb zelf geen vervoer.En ricy uwe inkt was op zeker?


Ps werken die smilies nog altijd niet met internet explorer 9?
Reputatie 7
Badge +1
Ik vind het nog altijd vervelend dat er geen schuifbalk voor horizontaal is. Ook met de scrollmuisfunctie gaat het niet om naar rechts te scrollen. De tekst is dan niet meer zichtbaar en je kan dan alleen maar terug gaan verkleinen met Crl -.
Ricy, tja, die prijsonderhandeling en het uitwisselen van adresgegevens gaan ons toch niks aan hé.
Ik heb eerst héél lang met Firefox gewerkt, dan een tijd met Google Chrome, nu weer met Firefox. Het Speed Dial systeem is écht wel handig. IE9 (32bits) gebruik ik voor Tax-on-Web en internetbankieren.
Sinjoor heb je ergens een voorbeeld (link) op het forum waar je die scrollbar nodig hebt want ik heb die nog niet nodig gehad.
Het speed dial systeem ken ik zelf niet (normaal zeker als IE gebruiker !)


Mvg
Badge
ricy gebruik jij soms die toolbar van google?
Badge
Ja, ik heb ze ook terug moeten uit vinken omdat ik soms problemen ondervond bij somige sites.Onder andere bij een site waar ik een abonnement op heb over het weer van meteoservices.Daar han ik in principe 14 dagen vooruit in de toekomst het weer voorspellen.Dit is ongeveer te vergelijken met de plaatjes die ze tonen op vtm bij het weer.Ook krijg ik de waarnemingen van belgische weerstations om het uur op mijn pc+de 14 daagse verwachting voor mijn regio.En ook over andere delen van europa;maar toen ik die toolbar had gedownload gaf hij bv.De laatsre 72 uur niet meer weer.Daar stopte hij gewoon.Ook was het soms lastig dat hij direct alles vertaalde naar nederland op andere sites.Voor de rest vond ik het wel handig.
Soms kan je met op de compatibiliteit icoon (in de url baar) te klikken ook probleempjes oplossen.
Soms is het nodig om via eigenschappen/Geadvanseerd/Herstel knop. de IE te hersetten naar zijn
"factory defaults" dan wordt bvb je historie en cookies enz... ook gewist.
Mvg.

Badge
Maar ik denk dat ik hem er beter maar niet terug inzet.Was enkel handig omdat je dan bv.je geschiedenis van sites kon opzoeken zonder dat je vanalles moest doen en ook kon je direct zoeken met google en je kon nog meerderedingen ermee +gmail en google plus en foto's enz nu moet je dat allemaal nog eens afzonderkijk doen.
@ Axana, heb je privébericht gestuurd. Groetjes

Reputatie 7
Badge +1



















  • € 225,00










  • V4 - Hd-decoder met 320 GB geheugen harde schijf (kopen)




    [/list]

Reageer