Beantwoord

TV Proximus chromecast

  • 25 August 2018
  • 26 reacties
  • 2038 Bekeken

Goedemorgen ,

Vroeger kon ik proximus tv perfect streamen naar mijn 2de tv via chromecast .
Gisteren wou ik dit opnieuw proberen maar het lukte me niet .
Kan iemand me uitleggen hoe dit komt ?
icon

Beste antwoord door KimB 25 August 2018, 10:45

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Momenteel zit deze optie nog niet in de nieuwe tv app, dat zal in 1 van de volgende software updates terug toegevoegd worden.
Jammer ....
Kan u me zeggen wanneer dit zou gebeuren ?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, we hebben hier nog geen datum voor ontvangen.
zou in het najaar 2018 gebeuren maar exacte datum of een meer benaderende datum, werd hier tot nu toe inderdaad nog niet vermeld op het forum
Is er een mogelijkheid om mijn ipad scherm te mirror’en via een app en chromecast .
Zou dan proximus tv opstarten
in afwachting mss eens kijken via google search naar eventuele oplossingen >https://www.google.be/search?ei=8iqBW4mXBY600gXfz4tg&q=How+to+mirroring+my+ipad+screen+to+chromecast&oq=How+to+mirroring+my+ipad+screen+to+chromecast&gs_l=psy-ab.12...0.0.0.121599.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.s1wiCeerrd0
Reputatie 4
Badge +1
In android een v3 van de proximus tv app installeren via een mirror site.
Hierop werkt de cast functie nog steeds.
Dit is natuurlijk enkel een oplossing voor een android toestel.

Mvg Ambionix
Top
Kan je me de site zeggen waar ik dit kan vinden ?
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg
hier mss ? > bijkomende info: apk's downloaden > http://apkpure.co/proximus-tv/
Opgelost.
Sschem casten met de chromecast via de smart view functie van Samsung .
Bedankt voor de hulp !
Mvg
Bedankt voor de feedback
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Ambionix - Martin, de oplossing om de vorige versie (V3) van de TV App erop te zetten werkt prima hoor, bedankt!
Mvg, Godelieve
Blij te hoeren dat het voor u zo (voorlopig) opgelost is en nu maar hopen dat proximus vlug met een app update uitkomt waar alles weer vlekkeloos werkt!
Hallo Ambionix - Martin, de oplossing om de vorige versie (V3) van de TV App erop te zetten werkt prima hoor, bedankt!
Mvg, Godelieve


Hier werkt het ook! Dikke merci!
Hoelang houden julllie ons nog aan het lijntje ... ??
hopelijk wordt je morgen verder ingelicht als de proximus medewerkers terug op het forum langs komen....
Reputatie 4
Badge +1
Terugkeren naar een V3 versie van de app werkt niet meer :(
Ik denk dat ze de v3 api calls bij Proximus niet meer ondersteunen.

Wanneer komt nu deze nieuwe versie die chromecast ondersteunt?
Einde 2018 komt nu wel heel dichtbij ...
gelukkig werkt het nog altijd via de windows app op mijn laptop maar ik hoop dat het toch binnenkort ook in orde gaat komen via de smartphone app ook !!!!!!!
Reputatie 7
Badge +1
Het najaar 2018 is bijna voorbij hoor....schermcasten via de Home app. van Google (Chromecast/Googlecast) had ik ook al wel eens gebruikt, maar echt handig is dat ook niet.
Ik gebruik dit ook niet meer doe het dan nog liever via mijn laptop PXS-TV app.
Ik wacht ook nog altijd ongeduldig op Proximus zijn app aanpassing met chromecast support!
Reputatie 7
Badge +1
Met de PC-app. Proximus -TV kan het inderdaad ook nog. Dat klopt. De optie "kijken op TV" is daar ook voorzien. Bij opnames die op lange termijn staan kan je overigens enkel met deze optie of natuurlijk via de decoder kijken.
je zegt >
===
Bij opnames die op lange termijn staan kan je overigens enkel met deze optie of natuurlijk via de decoder kijken.
===
zou dit eigenlijk altijd zo geweest zijn of zou je dit enkel niet meer kunnen sedert de fameuse nieuwe update waar er al zoveel over te doen was?
Reputatie 7
Badge +1
Daar gaan we hier waarschijnlijk niks over te weten komen....😉
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie de chromecast niet in de Proximus TV app op windows 10, hij herkent enkel de decoder.
Moet je iets doen om de chromecast hierin zichtbaar te maken?

Mvg Ambionix
PS Hopelijk komt de chromecast update voor Proximus TV op Android er snel aan.
Zegt dat het niet waar is !
inderdaad het werkt bij mij ook niet meer met de W10 PXS-TV app,
doen ze dit nu met opzet ????????? 😞
Ik begin mij stillekes aan af te vragen of we dan nog mogen geloven dat de chromecast funtie terug komt in hun PXS-TV app (voor alle OS'en) ????????
En het enkel nog zal mogelijk blijven voor de PXS-TV webversie !

Reageer