Beantwoord

TV pack

  • 30 October 2017
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Momenteel heb ik Movies en series in mijn pack.
Ik had dit graag veranderd naar Netflix maar dit blijkt niet te werken.
Ik heb movies en series al afgevinkt in MyProximus maar het blijft in mijn pack (en op mijn factuur ?) staan.
Netflix staat eveneens op mijn factuur. Het moet dus redelijk eenvoudig zijn om movies en series er uit te nemen.
icon

Beste antwoord door tina.b 7 November 2017, 08:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo, kan u mij uw klanten nr doorgeven? Ik pas het dan aan voor u. Mvg, Aw
Mijn klantnummer is 9547067.

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Fidelio,

ik heb de oorzaak van het probleem gevonden en zal nodige opvolging doen.

Kan je via een privébericht je contactnummer doorgeven aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Groetjes,

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen,

Aanvraag is in orde om bundel movies en seriespas te laten verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Tina

Reageer