TV overal werkt niet

  • 17 October 2012
  • 1 reactie
  • 787 Bekeken





Normaal zou ik vandaag om 18 uur gebruik kunnen maken van TV overal.


Niet dus!!!!


20.00: bel naar de klantendienst van BGC.


20.05: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?


Ik leg uit wat er aan de hand is en schijnbaar is het bij BGC geactiveerd, dus da madammeke zegt das iets voor de technische dienst., dus verbind ze me door.


20.15: BGC technische dienst, wat kan ik voor u doen?


Dus ik leg weer uit wat er aan de hand is en mijnheer zegt, ja ik zie het, het is geactiveerd, dan is het iets voor de klantendienst. Ik word weer doorverbonden.


20.25: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?


Dus ik leg weer uit wat er gebeurt en kreeg als antwoord, srr meneer das iets voor de technische dienst, ik zal u doorverbinden. Werd ik toen ff boos en zei zijn jullie me met m’n voeten aan’t spelen, ik kom net van daar.


Toen zei hij dan zal ik ff voor u bellen


20.30: meneer bent u er nog? Ik zei ja en kreeg een antwoord om achterover te vallen.


Hij zei dat is een conflict dat optreed en daarmee kan u niet beschikken over TV overal, ik raad u aan om iemand naar je pc te laten kijken die er meer van kent dan u;. kheb dan maar afgedrukt, wat een larie.





Ik heb dan systeemherstel gedaan naar het punt dat TV overal wel werkte, kheb t paar dagen kunnen uittesten voor ik t aanschafte, en het gaat nog niet. Wie kent de fout??




1 reactie

 aan uw pc zal het wel niet liggen, zal eerder een prbleem zijn tussen het technisch & administratief platform, morgen nog maar eens bellen naar klantendienst, hopelijk word je dan deftig geholpen

Mvg

Reageer