TV overal werkt niet


  • Practitioner
  • 63 reacties




Normaal zou ik vandaag om 18 uur gebruik kunnen maken van TV overal.


Niet dus!!!!


20.00: bel naar de klantendienst van BGC.


20.05: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?


Ik leg uit wat er aan de hand is en schijnbaar is het bij BGC geactiveerd, dus da madammeke zegt das iets voor de technische dienst., dus verbind ze me door.


20.15: BGC technische dienst, wat kan ik voor u doen?


Dus ik leg weer uit wat er aan de hand is en mijnheer zegt, ja ik zie het, het is geactiveerd, dan is het iets voor de klantendienst. Ik word weer doorverbonden.


20.25: BGC klantendienst, wat kan ik voor u doen?


Dus ik leg weer uit wat er gebeurt en kreeg als antwoord, srr meneer das iets voor de technische dienst, ik zal u doorverbinden. Werd ik toen ff boos en zei zijn jullie me met m’n voeten aan’t spelen, ik kom net van daar.


Toen zei hij dan zal ik ff voor u bellen


20.30: meneer bent u er nog? Ik zei ja en kreeg een antwoord om achterover te vallen.


Hij zei dat is een conflict dat optreed en daarmee kan u niet beschikken over TV overal, ik raad u aan om iemand naar je pc te laten kijken die er meer van kent dan u;. kheb dan maar afgedrukt, wat een larie.





Ik heb dan systeemherstel gedaan naar het punt dat TV overal wel werkte, kheb t paar dagen kunnen uittesten voor ik t aanschafte, en het gaat nog niet. Wie kent de fout??



19 Reacties


Heb je nog een andere pc of laptop in huis dan kan je je mss proberen of TV overal daar op werkt.

ik heb maar een pc in huis. Als ik op een zender klik en wil die starten dan krijg ik het scherm om naar de site van BGC te gaan om TV overal te activeren.


Dus denk ik niet dat het een conflict is met het een of het ander.

Ik kan het zelf niet testen omdat ik het maxi pack (met gratis tv overal inbegrepen) niet heb en ik er niet op geabonneerd ben.


Er zal wel iemand anders je kunnen verder helpen op het forum.


sorry hiervoor,


Elsa

Is niet erg Elsa, een mens kan nie alles weten en nie alles hebben hé 🙂


Maar toch bedankt


groetjes


Peter
 aan uw pc zal het wel niet liggen, zal eerder een prbleem zijn tussen het technisch & administratief platform, morgen nog maar eens bellen naar klantendienst, hopelijk word je dan deftig geholpen

Mvg

Dit is inderdaad zo maar dan kan hij aan een operator direct antwoorden


'mijnheer ik heb het met een andere computer geprobeerd dus dit kan niet zijn zoals je beweert'


en daarom had ik hem voorgesteld dit eventueel te proberen.


gr Elsa

Hopelijk wordt het opgelost, heeft me wel bijna 2 uur telefoon gekost.


Ik heb gebeld naar de techische dienst, vriendelijke en behulpzame man trouwens, en na vanallesgeprobeerd te hebben ook hij met mijn inloggegevens, kwam hij dan tot de conclusie dat het bij de klantendienst lag.


Dan maar klantendienst gebeld, daar was alles ok, dus kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon, en die beweerde dat hun server overbelast was en zo de gegevens niet kon verwerken, dus moet ik nog paar dagen geduld hebben, raar maar waar.


Bestelling gedaan op 09/10 en op 17/10 zou ik dan kunnen genieten volgens hun brief. Dat klopt niet zei die laatste persoon, want de administratie weet niet hoe het werkt. Wie kan zoiets nog volgen??


Maar ok, hoop doet leven is het spreekwoord, en geduld is een schone zaak, soms toch.

Dus de wiskundige vergelijking van BGC is:


Nu Tv-overal niet meer gratis is = minder personnen op de servers voor TV-overal = Servers Overbelast !


groetjes

Zo zou je het kunnen stellen Elsa, en mss ook nog hier en daar iemand die niet bekwaam is of geen zin in werken heeft en de problemen volgen vanzelf.


Grtjes

straf dat ze 8 dagen nodig hebben om een dienst als tv overal te activeren, en dan lijkt 8 dagen nog niet voldoende....


is een puur administratieve kwestie


hou ons maar op de hoogte


mvg

Geloof het of niet, maar het werkt, wat ze vertelde da'k altijd na 18 uur moest proberen klopt ook niet.


Het enige dat niet werkt is Anne, als ik me niet vergis is dat de zender van Belgacom zelf. Hij geeft aan 'server is tijdelijk niet beschikbaar'.Maar die heb ik ook nie nodig.


Als ik nu verder nadenk dan kan het goed zijn dat ze vergeten zijn om het te activeren omdat t nu plots zo snel gaat. En nu maar hopen dt het blijft zonder problemen.


Grtjess

ze activeren geen zenders apart volgens mij !

Denk da ook wel niet Elsa, maar das t enige dat ik zag wat niet werkte. Waarom of hoe of wat kan ik ook nie zeggen. Ben al tevreden dat de rest nu werkt.


Grtjes

tijdelijk probleem veronderstel ik (zou niet mogen nu het betaalde dienst is)


anyways, van de uitleg die jij gekregen hebt van de klantendienst zijn m'n tenen wel gaan krullen moet ik zeggen.......


amaaaaaaaaai


mvg

beter dan lange tenen 😛


gr

Goede avond





Ik heb zelfde probleem : tv overal in belgacom center geactiveerd op maandag. Nu, donderdag, nog steeds geen beeld !


Als ik binnen het venster tvoveral met de muis snel heen en terug ga over de zender die actief is (naast het beeld) dan kan het zijn dat ik toch


beeld binnen krijg.Stop ik dan stopt ook het beeld ! !





Bij de helpdesk verwijzen ze mij naar dit forum ! !





Kan iemand helpen ?







Beste Gabriel,


Heb je gebeld naar de klantendienst van Belgacom?


0800 22800 (is niet bereikbaar op feestdagen)


Je krijgt dan een menu en daar kies je voor technische dienst.


Let wel erop dat het paar dagen kan duren eer het geactiveerd is. Lees mijn reactie maar eens.


Hou ons op de hoogte als je wil.


Groetjes

J e kan altijd een privé bericht sturen naar Eva van BGC die zal morgen wel reageren
















http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank☞

⚫️ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

⚫️





Groetjes, Elsa


PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.

Vandaag net hetzelfde meegmaakt,steeds maar doorverbinden van klantendienst naar technische dienst enz enz tot ik het na 25 minuten beu was en vroeg aan de persoon wat hun bedoeling eindelijk is,ik kreeg het antwoord ' ik kan U niet verder helpen,ik verbind U door met de klantendienst' en dat was het,als dit service is dan hoeft het voor mij niet verder,heb gewoon de telefoon aan de haak gehangen,blijkbaar werken er bij BGC nog mensen die hun job niet kennen en enkel maar kunnen doorschakelen,ga dan aub in een telefooncentrale werken en als klant dit meemaken doet nadenken hoe het bij de concurentie zou zijn ???

Reageer