Welkom op het Proximus Forum

TV overal problemen: opgepast ! Installeer de laatste versie van Silverlight (nu ook op Windows...

Elsa Auteur
Reacties: 28716

25 november 2012, 09:22

Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Comabelg

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Comabelg heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 161

25 november 2012, 13:59

Elsa,

Inderdaad bij mij bleef hij gisteren ook steeds laden, ik zocht achter een update maar had reeds de laatste versie, heb Eva daarvoor al gecontacteerd maar nog geen antwoord.

Uiteindelijk heb ik toch nog kunnen kijken en had ik deze stappen ondernomen:

- Silverlight volledig verwijderen (met een unninstaller omdat met de gewone unninstal veel regkeys achterblijven)

- alle geschiedenis van browser verwijderen

- browser opnieuw starten

- silverlight opnieuw downloaden & installeren

- browser opnieuw starten en tvoveral werkte weer :-)

Grt.
  • Elsa Auteur

25 november 2012, 17:05

Ok bedankt voor de uitleg hoe je het aan de praat gekregen hebt kan altijd interessant zijn voor andere forum bezoekers die gellijkaardige problemen ondevinden.

grtjs
    Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Greetje11
    Practitioner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Greetje11 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 344

25 november 2012, 19:49

Dit heb ik een paar weken terug in een ander topic over problemen met TV Overal al eens mede gedeeld.
    Door het opnieuw installeren van Silverlight heb ik sindsdien geen problemen meer maar wel enkel met het gebruik van Chrome als browser. Met IE werkt het bij mij niet.
    Groetjes,
    Greetje
  • Elsa Auteur

25 november 2012, 20:39

Inderdaad daarom heb ik dit nog eens willen duidelijk maken aangezien ik vaststel dat er nog altijd zijn die dit niet opgemerkt hebben en mss dat dit meer opvalt als je een topic opstart dan dat het gemeld wordt ergen op de 10de pagina in een thread waar natuurlijk bijna nog niemand de moeite neemt om deze thread volledig door te nemen en al stil gevallen is na het doorlezen van de derde pagina (ik zeg nu maar iets).

Het is niet altijd door het herinstalleren van Silverlight dat het lukt maar door ook de juiste versie te installeren aangezien deze blijkbaar van de BGC site niet altijd een oplossing biedt en deze van Microsoft zelf wel.

groetjes, Elsa
  • Onze medewerkers
    Community Manager

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 4688

26 november 2012, 09:10

Beste forumgebruikers,

zoals Elsa hier vermeldt, kan je problemen ondervinden met TV Overal doordat Microsoft Silverlight die op je computer staat niet of niet correct is ge-update naar de laatste versie.

In principe volstaat het om gewoon te surfen naar www.silverlight.be en daar de laatste versie 5 te downloaden en installeren. Normaal is het niet nodig om de bestaande versie van je computer te verwijderen. In sommige gevallen is het echter wel nodig (via configuratiescherm > Software).

Elsa, alvast bedankt om dit te melden.

Met vriendelijke groeten,

Eva
    De Proximus klantendienst
  • Rik_04

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rik_04 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

26 november 2012, 09:13

ik denk dat 89 procent die bij belgacom werken jullie taaltje zelf niet begrijpen (allemaal technische termen ) als er een technieker te pas komt is het we zullen dat eens proberen

of dat moet vervangen worden enz en leg eens alles af en terug aan en zo doen we maar verder en opbellen moet u een halve dag aan uw telefoon hangen , mijn tablet is al

aktief sind 19/09/2012 en meld nog altijd (men moet klant zijn bij belgacom) ik ben ondertussen al ongveer 40 jaar klant bij belgacom maar blijkbaar weten ze het nog niet.
  • Elsa Auteur

12 februari 2013, 20:40

Nieuwe zenders op TV Overal

11-02-2013

Thuis én onderweg tv kijken op pc, laptop, tablet en smartphone via alle Belgacom- en Proximus-netwerken (wifi en 3G/4G). Hiermee is TV Overal het mobiele tv-aanbod met het meeste aantal zenders in haar aanbod.

Vanaf vandaag breidt het aanbod van TV Overal uit met vier nieuwe zenders: de drie zenders van RTBF: La Une, La Deux, La Trois en de Franse zender TF1. Met TV Overal kijken Belgacom TV-klanten thuis én onderweg televisie op pc/Mac, laptop, tablet en smartphone. TV Overal illustreert mooi de strategie van Belgacom om haar klanten op elk toestel naar keuze toegang te geven tot hun diensten en applicaties wanneer en waar ze dit willen.

De vier nieuwe zenders vervolledigen het zenderaanbod van TV Overal: één, Canvas, Ketnet/OP 12, vtm, 2BE, vtmKzoom, VIER, VIJF, Vitaya, Acht, Eurosport, anne, JIM, Nickelodeon Junior, Euronews, Belgacom 11 +/Zoom, Belgacom 5, RTL-TVI, Club RTL, Plug RTL, AB3, AB4, France 2, France 3, France 4, France 5, LCI, MCM Pop, Tiji en Canal J.

Naast het uitgebreide aanbod aan tv-zenders kunnen Belgacom TV-klanten ook voetbal- en basketwedstrijden volgen. Hiermee heeft TV Overal, de mobiele televisiedienst van Belgacom, het meest complete zenderaanbod. Vandaag is de applicatie al meer dan 400.000 keer gedownlaod. TV Overal is inbegrepen in het Maxi Pack van Belgacom. Voor de andere Belgacom TV-klanten is TV Overal beschikbaar voor 4,95 euro per maand. Het raadplegen van de TV-gids en het programmeren van opnames op Belgacom TV vanop afstand is echter gratis voor alle Belgacom TV-Klanten.

Thuis én onderweg televisie kijken op pc/Mac, laptop, tablet en smartphone

Met TV Overal kunnen de Belgacom TV-klanten hun favoriete programma’s thuis en onderweg volgen. Ze kunnen in België televisie kijken op hun tablet, pc/Mac-computer, laptop of smartphone via een internetverbinding van Belgacom. Thuis doen ze dat via hun wifi-verbinding en buitenshuis via de meer dan 600.000 nationale wifi Fon hotspots of via het Proximus 3G- en 4G-netwerk.

Activeer TV Overal via www.belgacom.be/tvoveral

Om tv te kijken via TV Overal, volstaat het om Belgacom TV-klant te zijn en de optie te activeren via het gratis nummer 0800 22 800 of via het web: www.belgacom.be/tvoveral.

• Belgacom TV-klanten met een smartphone of een tablet kunnen de TV Overal-app vervolgens op hun toestel downloaden via de Google Play Store of de Apple App Store.

• Klanten met een laptop of pc/Mac-computer hebben toegang tot TV Overal via www.tvoveral.be.
      [/list]

• Marc_0211

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marc_0211 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 1

1 april 2013, 20:00

na lang overwegen heb ik gekozen voor de Microsoft Surface RT tablet.

Helaas moet ik nu vaststellen dat TVOVERAL niet aangepast is aan deze nieuwste tablets van Microsoft.

Zijn er plannen om TVoveral te ontwikkelen volgens de nieuwste streamingprotocols?

Zoja, waneer? ik overweeg om mijn TVoveral abo terug te stoppen....
  • Henk_06

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Henk_06 heeft ontvangen van andere leden.

1 april 2013, 20:28

Ik heb de nieuwste versie van TV overal geïnstaleerd zodra deze uitkwam, en dit zowel p een iPhone, een iPad2 en een iPadRetina. Evenwel inloggen via e-services login en password lukt niet. Lukt wel via de website van TV-Overal. Apps gekilled, opnieuw geïnstalleerd, toestellen herstart, niets helpt. De helpdesk van Belgacom 2x ineschakeld, geen resultaat en ook geen gevolg. Zelfs geen contact wat beloofd was.

Apps worden blijkbaar op de klanten losgelaten zonder degelijk te testen.

Schandalig hoe Belgacom haar klanten behandelt.

Op dit ogenblik is het aanbieden van TV-overal eigenlijk een vorm van bedrieglijke reclame.
  • Elsa Auteur

1 april 2013, 20:58

deze vraag stel je best eens aan Eva van Belgacom als volgt:

Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa

PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.

PS: Waar vindt u uw klantnummer, activeringscode en factuurdatum? ☜klik hier

NB:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)

• Elsa Auteur

16 mei 2013, 14:40

aan TS toegevoegd 16 mei 2013:

• sinjoor76
    Guru

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sinjoor76 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 6553
    Allrounder

Allrounder

7 juni 2013, 15:48

De laatste versie van TV-Overal voor android smartphone (versie 2.6.0) heeft een probleem om programma's voor opname in te stellen op HD-zenders. In de TV-gids verschijnt niet de optie ''programma opnemen'. Vanuit live TV kijken kan je dan weer wel een lopend programma starten voor opname (cirkeltje klikken). Bij SD zenders gaat het wél.

Proximus-believer (?)
  • swimmer4
    Moderator

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten swimmer4 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 633
    Profile Hero

Profile Hero

Allrounder

Allrounder

7 juni 2013, 17:02

@sinjoor73 als je terug een oudere versie wilt instaleren voor je android gsm kan je hem hier downloaden
  • stef 21150

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stef 21150 heeft ontvangen van andere leden.

7 juni 2013, 21:13

Ik heb hetzelfde probleem als SInjoor73 op mijn smartphone (android HTC):

kijken en ook opnemen van HD zenders lukt niet meer na de installatie van versie 2.6.0. SD lukt wel.

Maar thuis kijk ik graag naar programma's in HD-kwaliteit, ik neem daarom ook op in HD. Hopelijk wordt dit snel hersteld, anders moet ik ook een oude versie terugzetten
  • Elsa Auteur

7 juni 2013, 21:46

deze vraag stel je misschien best eens aan Eva van Belgacom of ze weet heeft van een komende oplossing voor dit probleem.

Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door HIER te klikken

PS: in mijn topic start staat ook de link waar je ook kunt softw downloaden

zie ook op ricy's blog
  • sinjoor76
    Guru

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sinjoor76 heeft ontvangen van andere leden.

Allrounder

Allrounder

7 juni 2013, 22:46

Stef, het gaat zelfs verder dan dat: als je op het programma tikt, komt er een tekst onder 'dit kanaal is enkel beschikbaar in een Belgacom TV-boeket. Bestel deze uitbreiding op www.belgacom.be'. Het gaat dan echter om HD-zenders van het standaardaanbod nl. EénHD, CanvasHD, VTM HD en andere. Dat is natuurlijk nonsens. Vanop Android tablet en vanop PC gaat het wel.
    Proximus-believer (?)
  • LoneWolf
    Practitioner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LoneWolf heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 51

12 juni 2013, 22:50

@Elsa,

Hey Elsa,

heb Eva nog eens gecontacteerd.

Zie mail:

=============================================================

• geplaatste gisteren door LoneWolfStart User

Hallo Eva,

weet je al iets meer aub ?

Het is nu toch al wel een tijdje geleden dat ik nog eens feedback heb gekregen.

Dany

• Eva van Belgacom

geplaatste 15:31 door Eva van BelgacomIntense User

Hallo Danny,

kan je eens de laatste nieuwe versie van TV Overal proberen? (versie van 6 juni)

Mogelijk is het daarmee opgelost.

Eva

• LoneWolf

geplaatste 22:39 door LoneWolfStart User

Sorry hoor Eva,

terug dezelfde foutmelding.

Kunnen ze er aub iets deftig aan doen ?

Het begint me nu wel te ergeren hoor.

Gr.

Dany

[/list]
      ==================================================================

Zoals je ziet is het nog altijd niet in ord hé.

Ik begin stilaan te geloven dat die tv overal gewoon een ferme joke is.

Sorry hoor, maar dit kan toch echt niet meer.

Belgacom verkoopt dan ook nog eens smartphones zoals de mijne ( Acer Liquid Glow E330 ).

Ze gaan daar wat meemaken met tv-overal op die phones denk ik.

Ongelooflijk.

Tja, geduld heeft ook zijn grenzen he.

Gr.

Dany.
  • Elsa Auteur

12 juni 2013, 23:38

Bedankt voor de feedback,

blijkbaar wordt het een moeilijke bevalling !!
  • daniacker
    Practitioner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten daniacker heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 41

13 juni 2013, 11:05

Dag Elza

De laatste tijd heb ik veel voor dat opnames die instel op mijn pc met de tv gids van tv overal niet werden uitgevoerd kan dit ook aan silverlight liggen?

Opnames via mijn tablet worden ook veelal niet meer uitgevoerd er staat ook veel een grijze balk waar eigenlijk ,opnemen'' zou moeten staan.

mvg.

• Elsa Auteur

13 juni 2013, 13:09

Dit zal niet aan Silverlight liggen. Je hebt waarschijnlijk een V4 decoder en veel mensen hebben daar last mee ook na een reset of factory reset van de decoder kan het soms beter gaan maar ook maar tijdelijk.

Via tablet met de laatste android versie zijn er ook problemen .

'k zou het toch nog een doorgeven aan Eva van BGC zodat ze toch herrinnert worden aan de problemen die nog hangende zijn

[b]Eva van Belgacom[/b]
  • Elsa Auteur

17 juni 2013, 20:33

laatste versie van TV - Overal Android app voor Tablet werkt terug normaal .yes
  • Elsa Auteur

19 september 2013, 08:01

Vanaf nu kijk je op TV Overal ook naar:

18 sep 13

• Kanaal Z

• Canal Z

• Cartoon Network NL

• Cartoon Network FR

• TV5 Monde

• Mediaset
      [/list]

• sinjoor76
    Guru

Allrounder

Allrounder

19 september 2013, 10:38

Op mijn Medion Smartphone gaat het ineens wél? Belgacom hield hardnekkig vol dat hij geroot was, wat vlgs. Medion en de Root Checker app. niet waar was.duivel Nu dus ineens wél! Beter laat dan nooit !verrassing

Proximus-believer (?)
  • Elsa Auteur

19 september 2013, 11:51

Zoveel te beter Sinjoor, het werd wel stilaan tijd , maar ondertussen weten we wel dat BGC niet van de vlugste zijn ;-)
  • sinjoor76
    Guru

Allrounder

Allrounder

19 september 2013, 13:05

Ja inderdaad Elsa, 3 maanden is relatief snel voor de Belgacomnorm. Met de Charles-soap heeft het langer geduurd!knipoog

Proximus-believer (?)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)