Beantwoord

tv overal en proximustv app


De nieuwe proximus tv app is top, ideaal om echt op alles te gebruiken tv, pc en tablet.
Enkel de chromecast optie is er niet, wat wel was met de tv overal app.

De tv overal app is dan weer ideaal voor de ondersteuning van chromecast en om vb op de bovenverdieping tv te kijken op een gewone hdmi tv .

Nu wil ik gewoon weten of zowel de proximustv app als de tv overal app blijven naast elkaar bestaan en verder ondersteund blijven.
of als de proximus tv app ooit de chromecast dogle zal ondersteunen.

Indien ja is dit perfect, anders kan ik niet op mijn gewone tv boven tv kijken.
icon

Beste antwoord door Wim VL 21 April 2016, 16:08

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bernie,

ik vraag het na en laat het je weten.

MVG,

Wim
Het antwoord dat al door proximus medewerkers gegeven werd is
▬ dat eens iedereen op de nieuwe TV interface staat, TV Overal een tijd daarna gaat wegvallen
▬ dat er aan Proximus TV app gewekt wordt om google cast te integreren.

Nu kunnen ze mss al een meer concrete datum geven wanneer dit juist allemaal voorzien is,
'k ben benieuwd 😉
Reputatie 5
Badge +3
Hmm...ik sta reeds 2 maanden op de nieuwe interface, gelukkig heb ik TV overal op mijn android tablet staan die perfect werkt, daarentegen werkt de Px TV app nog steeds niet op dezelfde tablet, is al weken in behandeling, nog altijd geen oplossing! Op de pc werkt de app uitstekend.

mvg
Nu werkt die op mijn pc ook, maar dat heeft ook een tijd geduurd en daar had het iets te maken met de lengte van de naam van je pc/ laptop als je toestel voor de px tv app geregistreerd wordt, zeg maar een bug, en daarom moeten ze bij proximus dan die naam zelf invoeren en werkt de app dan wel.
Reputatie 5
Badge +4
Dag jdm_01,

Kan je mij, via prive bericht, het nummer van je vaste lijn of klantnummer doorsturen?

Dan bekijk ik dit even voor je.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +6
Zoals Elsa reeds aanhaalde zullen de apps TV Overal en Proximus TV niet naast elkaar blijven werken. De app TV Overal zit in phase out wat betekend dat deze na verloop van tijd gaat verdwijnen.

Het toevoegen van Chromecast is wel degelijk voorzien voor de nieuwe Proixmus TV app. Wanneer dit gaat zijn is nog niet gekend. Voorlopig dus nog even afwachten.
@ ThomasP,
Even tussendoor
weet jij soms waarom dit niet mogelijk is wat als vraag gepost staat hier:->
https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/app-proximus-tv-34324?postid=545296
Reputatie 5
Badge +3
TV Overal in phase out...? Hopelijk werkt tegen die tijd de Proximus TV app op mijn tablet, zit al 2 maanden geblokkeerd!
Betreft een Samsung, en geen ander low budget toestel.

mvg.
Op mijn samsung galaxy S4 mini werkt het in ieder geval, dus ook het bewijs dat het op low budget toestel ook kan werken 😉
Reputatie 5
Badge +3
OK Elsa, daar gaat het allemaal niet over, de kwestie is dat de TV app op mijn samsung galaxy toestel niet werkt en er maar geen oplossing komt, al de rest is bijzaak.
groetjes,
Dat is inderdaad een waarheid als een koe zeggen ze dan ;-))
maar voor de oplossing daar zal iemand van Prox moeten voor zorgen,
Of hangt het mss van je OS versie af?
succes,
Elsa
Reputatie 7
Badge +6
​@jdm_01
Ik heb net je PM beantwoord en de nodige feedback gevraagd aan onze de ontwikkelaars van de app.
We laten je zo snel mogelijk iets weten. Mijn excuses dat zit al zo lang aansleept.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bernie,

de oude tv overal app zou verdwijnen in september. De ondersteuning voor chromecast is voorzien voor de proximus tv app, maar een precieze datum kunnen we nog niet geven.

MVG,

Wim

Reageer