TV Overal en ACER E330 Liquid Glow

  • 18 April 2013
  • 7 reacties
  • 886 Bekeken


Hey mensen,


heb hier ook problemen met werking van TV Overal op mijn Acer E330 Liquid Glow.


Krijg het wel geïnstalleerd. Maar..... Soms kan ik naar één kanaal kijken en zodra ik wil overschakelen naar een ander kanaal krijg ik de melding:


' Probleem met Security Streaming Server. Probeer het later opnieuw.'


Heb al zot gedeïnstalleerd en geïnstalleerd. Niks , nada, noppes helpt !!


En dat was het dan. Al verschillende malen Belgacom helpdesk gecontacteerd. Dan zou men me terugbellen, dan zou men mij een mail sturen en ga zo maar verder.


Nu krijg ik doodleuk de raad : Plaats het op de community en dan kan men er vandaag nog naar kijken. Huh ???





Mijn zoon en dochter met hun Sony Experia en HTC Desire hebben er geen problemen mee. Werkt daarop van de eerste keer.


Weet er iemand raad ?


HHHeeellllppppp !!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1


da's wel een smartphone met Android, dus die heeft de TV Overal app. nodig en geen Silverlight...

















niet nalaten om de vraag nog eens te stellen via een privé bericht







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















bedankt voor de feedback Dany


proficiat aan de dochter en fantastisch is dat als je Bompi wordt en geniet er zeker van want ze worden heel vlug groot ;-)







Groetjes, Elsa

















Dany,


bedankt om ons terug op de hoogte te houden,


zoals ze dan zeggen geduld is een mooie deugd ;-)


Hopelijk krijg je toch binnekort een oplossing



Groetjes, Elsa

















DRM-technologie (Digital Rights Management)


die de bestanden vrijwaart voor ongeoorloofd gebruik. DRM streeft ernaar de Klant flexibiliteit te bieden in het gebruik van de Programma's en tegelijk de belangen van rechthebbenden te beschermen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. In dit verband wordt de Klant eraan herinnerd dat de Dienst het kopiëren van de Programma's niet toelaat, maar enkel de mogelijkheid biedt deze gedurende een welbepaalde periode af te spelen op zijn uitrusting.



Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


Hoe komen, jullie aan versie 2.6.2..Ik heb versie 3.0.3 op mijn Medion Life P4013, maar die werkt alleen voor de TV-gids en nPVR programmeren, niet voor live kijken, dan krijg ik met bekende bericht 'omwille van auteursrechten 'Live TV' niet beschikbaar op toestellen waarvan de software werd aangepast door de gebruiker ('rooted'toestellen)'.



Ik heb er al een root checker op losgelaten maar die vindt geen 'root access'. Bij direct contact met Medion ontkent men dit en neemt geen verantwoordelijkheid voor niet werkende apps. Volgens Eva zou hij wél door de producent 'geroot' zijn...Geen Live TV op mijn smartphone dus. Een oplossing verwacht ik dus niet écht. Op mijn Medion tablet (10,1inch 4:3) werkt het wél, trouwens ook met versie 3.0.3, maar daar kan ik niet 'full screen' kijken want het beeld wordt dan vertikaal uitgerokken (4:3 scherm)..Op het beginscherm (ca. 7 x 14cm) is het beeld wél correct....



Dit is wel niet over een Acer, maar het probleem is wel parallel lopend.

Reputatie 7
Badge +1


Waarschijnlijk zitten ze zelf met hun handen in hun haar...wat kunnen ze dan nog zeggen?

Reageer