Beantwoord

TV Overal app versus Proximus TV app

  • 14 January 2017
  • 28 reacties
  • 912 Bekeken

Ik was op zoek om opnames op mijn decoder te programmeren wanneer ik niet thuis ben.
Op mijn iPad had ik nog de oude TV Overal app geïnstalleerd en via deze app werkt dit perfect. Ik wilde die ook op mijn iPhone installeren maar die bestaat blijkbaar niet meer. Dus installeerde ik maar Proximus TV. Wanneer ik daar mijn account gegevens ingeef werkt de zaak niet. Blijkbaar moet ik een abonnement nemen van circa 4,75 EURO per maand. Nu vraag ik mij af waarom: via de oude app werkt het zonder abonnement en via de nieuwe app moet ik betalen. Niet logisch toch?
icon

Beste antwoord door AndyM 14 January 2017, 15:01

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Paul_0181,

Ik heb dit even voor je nagekeken en heb een wijziging uitgevoerd waardoor je nu zonder enig probleem de nieuwe Proximus TV app kan gebruiken. En gratis uiteraard :-)

Met vriendelijke groeten,

Andy
Hartelijk dank Andy voor de snelle actie. Het werkt perfect nu. Aan wat lag het juist? Is het iets dat ikzelf had kunnen aanpassen?
Reputatie 5
Badge +4
Neen Paul_0181, dit had je niet kunnen doen. De nieuwe Proximus TV app moest ik nog enkel linken aan je MyProximus account, maar dit kon enkel en alleen maar in een specifieke applicatie.

Blij dat het werkt. Enjoy it !

Goed weekend

Andy
Dag Paul_0181,

Ik heb dit even voor je nagekeken en heb een wijziging uitgevoerd waardoor je nu zonder enig probleem de nieuwe Proximus TV app kan gebruiken. En gratis uiteraard :-)

Met vriendelijke groeten,

Andy


Dag Andy,

Ik denk dat ik ongeveer met hetzelfde probleem zit.
Wanneer ik inlog op de Proximus TV app lukt dit maar zodra ik verder ga komt de melding;
Geen toegang
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve dit na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via MyProximus);
Wanneer ik dan naar MyProximus ga vind ik daar nergens iets over terug. Proximus TV staat tussen mijn apps in MyProximus

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Vincent,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Dan bekijk ik het.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
Vincent,

het zou normaal moeten werken nu. Vergeet niet je myproximus login te gebruiken.

MVG,

Wim
Super, werkt perfect nu!
Bedankt Wim!
Dag,
Hier hetzelfde probleem als bij centa heb daarvoor al 2 keer gebeld maar ze zeggen telkens dat ik nog eventjes moet wachten. Dit duurt nu al een week en ik blijf maar wachten. De kinderen zouden graag via hun tablet naar tv kijken maar dit gaat momenteel niet.
Hopende op een antwoord.
Mvg
ineeke
Reputatie 7
Badge +4
ineeke

kan je me je vast lijnnr of klantennr even doorgeven via privebericht ?
alsook je myproximuslogin

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
dit zou nu voor je moeten werken

mvg
jonathan
jonathandr
Hartelijk bedankt had ook nog eens gebeld maar daar konden ze mij weer niet helpen.
Het werkt nu bedankt voor de moeite he

mvg
ineeke
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan
Beste
De Proximus TV app doet het niet op mijn telefoon. Mijn telefoon is met Proximus WiFi verbonden. Volgende melding krijg ik iedere keer als ik probeer te verbinden:
Geen toegang
De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Via my Proximus gecontroleerd maar Proximus tv is hier wel geactiveerd.

Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Michiel,

Kan je mij je login bezorgen van MyProximus? Dan kijk ik het even voor je na.

Mvg,

OdB
Cornelissen.michiel@gmail.com
Reputatie 6
Badge +3
Kan je het nu eens testen? Het zou moeten werken nu.
Beste,

Onlangs hebben wij de app geüpdatet en sindsdien werkt hij niet meer, niet op de laptop en ook niet op een tablet. We krijgen de melding: "kies het proximusnummer waarmee mobiele toestellen verbonden moeten worden", maar op myproximus staat mijn nummer juist en in de app is er nergens een optie om een nummer in te geven.


Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Hey Mireillevdb, wanneer je deze melding krijgt. Moet je je telefoonnummer (of nummer waarop je TV abo actief staan) zelf intypen. Heb je geen invoerveld? Soms is het zo dat het schermtoetsenbord voor het invoerveld komt te staan. Kan je nakijken? Probeer eventueel de app opnieuw op te starten of volledig opnieuw te installeren.
Beste ThomasP,

Ik heb sinds kort ook Proximus Tv, maar heb net hetzelfde probleem als Certa. Ik kan niet via de pc of tablet naar tv kijken omdat ik de melding krijg dat er nog iets geactiveerd worden op MyProximus.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Dirk,

Kan je ons via privé bericht je lijnnr of klantennummer bezorgen alsook je login van myproximus.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 7
Badge +1
Heb een vraagje. Kreeg vandaag een mail van PX van 4 nieuwigheden PX TV app. Ben naar de microsoft site gegaan om deze te downloaden voor mijn laptop. Maar nu blijkt dat deze app niet te downloaden is voor Windows 7. Moet minimaal Windows 8.1 Dit is jammer er zijn nog genoeg die op windows 7 draaien. Is het mogelijk deze app ook te laten draaien op Windows 7.
Reputatie 7
Badge +4
Antoon de app zelf is niet beschikbaar op windows 7, wel kan je Proximus tv kijken via de site, zie

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_start..
Reputatie 7
Badge +1
Antoon de app zelf is niet beschikbaar op windows 7, wel kan je Proximus tv kijken via de site, zie

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_start..

Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan !
Hey Mireillevdb, wanneer je deze melding krijgt. Moet je je telefoonnummer (of nummer waarop je TV abo actief staan) zelf intypen. Heb je geen invoerveld? Soms is het zo dat het schermtoetsenbord voor het invoerveld komt te staan. Kan je nakijken? Probeer eventueel de app opnieuw op te starten of volledig opnieuw te installeren.

We hebben geen invoerveld, toch heb ik het nummer ingetypt, maar geen reactie. Ik heb de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat verandert niets.

Reageer