Beantwoord

TV gids klopt niet en opnames falen

  • 30 October 2018
  • 6 reacties
  • 655 Bekeken

Reputatie 1
Badge
De TV gids klopt momenteel totaal niet met de werkelijkheid wat betreft het kanaal "Comedy Central". En dat is blijkbaar al enkele dagen het geval. Hierdoor gebeuren de opnames ook niet meer.
Het ligt niet aan de zender zelf, want op andere TV gidsen (bv die van Humo) geven wel gewoon de juiste programmatie weer.
icon

Beste antwoord door ThierryW 31 October 2018, 11:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Als die wel klopt in de tv-gids op http://proximustv.be dan zou eens de decoder laten heropstarten door zijn stroom 10 seconden te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken.
Reputatie 1
Badge
Als die wel klopt in de tv-gids op http://proximustv.be dan zou eens de decoder laten heropstarten door zijn stroom 10 seconden te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken.
Dat heb ik al lang gedaan voor ik een topic opende. En heeft uiteraard niet geholpen (want anders had ik dit topic niet geopend).

Dat herstarten lost trouwens nog maar heel weinig issues op sinds alle logica in de Proximus cloud draait en niet op de decoders.
Dat helpt eventueel inderdaad maar als de Proximus Tv-gids wel klopt en niet op je decoder, bij mij toch al enkele keren zo gelukt....
De mensen van Proximus zelf zulle je morgen wel verder helpen als ze terug op het forum komen.
Reputatie 1
Badge
De Tv-gids op proximustv.be is trouwens ook verkeerd.

En het klopt inderdaad dat het herstarten voor een aantal dingen wel degelijk werkt, dus ik doe het ook altijd eerst wanneer ik een probleem heb.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Marc, Ik heb dit even gecontroleerd op onze test TV, hier was de TV-gids voor de zender Comedy Central ook niet juist maar na een herstart van de modem + decoder is de TV-gids terug correct. Kan je ook nog eens je modem + decoder herstarten. Groeten Thierry
Reputatie 1
Badge
Hey Thierry. Het was al in orde toen ik thuis kwam. Ik heb niet meer hoeven herstarten. De opnames zijn ook herbegonnen, en volgens mij mis ik ook geen afleverigen. Case closed.