Vraag

TV Gids klopt niet dus opname is niet volledig

  • 16 September 2018
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Voor de zoveelste keer maar een deel van het programma opgenomen!
Voor het abonnementsgeld dat ik al oneindig lang betaal, wil ik wel een inspanning van Proximus, namelijk dat de TV Gids up to date wordt bijgewerkt.

Bijkomend is het overigens al jaren zo dat de informatie over programma's op sommige zenders dikwijls flagrant verkeerd is, of dat er honderd keer hetzelfde staat zodat je zelfs niet weet over bvb welke aflevering van een serie het gaat. BBC Entertainment is daar een goed voorbeeld van.
Ook hier: we betalen te veel om zo'n slechte service te krijgen.

Kan dit op zeer korte termijn verbeterd worden? En kan ik compensatie krijgen voor mijn gemiste programma's?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons hiervoor via prive contacteren ?
en ons je lijnnr of klantennr doorgeven ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Welke opnames heb je gemist, of heb je niet volledig ? Dan kunnen we ze van hieruit toevoegen. Als je concrete voorbeelden hebt van fouten in de Tv-gids kunnen we het doorgeven naar de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Reageer