Beantwoord

tv gids

  • 23 April 2016
  • 7 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Ik weet dat er al veel geschreven is over de tvgids op tv, maar de laatste dagen heb ik maar 8 dagen in plaats 10 dagen tv gids, is dat bij jullie ook zo, ik heb een V4 decorder,
Dit is niet zo erg, ik wilde juist weten of het bij iedereen is, op de computer zie ook maar 7 dagen op voorhand.
Alles neemt normaal op, ik zie juist soms niet bij de op te nemen lijst op tv wat ik geprogrammeerd heb via tvoveral op de computer,
Maar ik hoor die klacht nog via dit forum, als je het nogmaals programmeert staat er het soms 2,3,4 maal in, maar het neemt wel maar 1 maal op
icon

Beste antwoord door Marleen 23 April 2016, 12:25

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: Het enigste wat je pook maar eventueel zou kunnen zelf doen en dat is de tv gids zelf vroeger refreshen door de decoder 5 sec zonder spanning te zetten maar daarmee zullen ook nog niet alle problemen van niet juiste uren of meldingen in orde zijn.
Reputatie 5
Badge +2
ja ik weet dat je met de decoder uit te zetten fouten kunt rechtzetten. Maar nu is het juist het feit dat er steeds maar 8 dagen op de tv gids staan, vroeger 10.
Het is niet dat de tv gids die blijft hangen, want dagelijks komt er een dag bij, en dit blijft zo bij herstarten. De andere punten die ik aangaf zullen misschien opgelost worden bij de volgende update. Daarover zal ik nu niet meer schrijven omdat daar al genoeg op het forum staat
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, ik heb een V5 decoder en inderdaad, ook na een herstart, de TV Gids loopt vandaag maar tot volgende zaterdag middernacht ongeveer.
Dat zal wel weer veranderen. Het is vroeger ook al een enkele keer zo geweest.
MVG
De TV gids is inderdaad niet afhankelijk van het type decoder en heb dit natuurlijk ook op mijn V5-C op de online TV gids ben ik nog niet gaan zien , te lui 😉
Reputatie 5
Badge +2
dank u, nu weet ik dat het bij iedereen zo is, geen foutje bij mij alleen
op de online tv gids is het al heel lang 7 dagen en 2 dagen ervoor om de uitzendingen van 36 uren ervoor te kunnen bekijken , daar is niets aan gewijzigd
dank voor jullie reactie en een goed weekend
Reputatie 7
Badge +6
Prettig weekend!
Voor u ook een prettig weekend Valencia
groetjes,
Elsa

Reageer