Beantwoord

TV-bundel : entertainment channels nl

  • 20 October 2018
  • 1 reactie
  • 1012 Bekeken

Beste,

Ik heb me in April aangesloten bij proximustv.
met de " webdeal " had ik de tv bundel : entertainment channels nl 4 maanden gratis .

Sinds Juli wil ik die tv bundel opzeggen, via myproximus werkt het niet . ik kreeg telefonisch bevestiging dat die opgezegd was ... Nu krijg ik voor Oktober weerom een factuur met die
tv bundel aangerekend !!!

HOEVEEL KEER MOET IK DIT NOG MELDEN DAT IK DE TV BUNDEL NIET MEER WIL
AUB ZEG !!!
HET BEGINT OP M'N ZENUWEN TE WERKEN !!!

wie kan me helpen om dit probleem DEFENITIEF op te lossen ??

MVG
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 22 October 2018, 10:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Dennis,
Ik zag dat de aanvraag niet volledig was doorgestroomd, ik heb dit nu wel opgelost.
Mvg. Wilfried

Reageer