TV applicatie werkt niet

  • 24 September 2017
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

Ik lees bij de TV-applicatie in Mijn Overzicht nu al een paar dagen (meervoud!):
Proximus TV applicatie G35 34 45 45
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Hoe lang gaat dat nog duren?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eric,

Gebruik je de app op een pc of op je gsm/tablet? Ben je verbonden via een Proximus netwerk?

Groeten,

Kim
Ik zie dezelfde foutmelding nu ook al 3 maanden (sinds ik bij Proximus ben aangesloten). De foutmelding krijg je trouwens zowat overal, ik kan zelfs mijn verbruik niet nakijken.
Ik heb ondertussen met de klantendienst gebeld en het probleem is opgelost. Bleek dat mijn abonnement via My Proximus niet gelinkt was met de applicatie. Werkt prima nu.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Dieter91,

Indien je problemen ondervindt met MyProximus ontvang ik graag een privébericht met je klantennummer en logingegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer