Beantwoord

Tv app werkt niet


Beste,
Hebben sinds gisteren proximus tv. Alles ok, behalve TV app op iPad.
Ik geef mijn Proximus account en passwoord maar keert steeds terug naar login

Enig idee ?

Mvg,
Peter.
icon

Beste antwoord door KimB 23 May 2018, 21:45

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter,

Ik heb een aanpassing op je lijn gedaan, het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim
Beste Proximus,

Ik heb zonet de Proximus TV app geinstalleerd maar na het inloggen krijg ik steeds de melding dat ik de app moet activeren op myproximus. Wanneer ik daar op produkten wil klikken zegt men steeds technisch probleem...hoe kan ik tv kijken op mijn gsm?

Mvg, Peter
Perfect! Bedankt!
Ik moet nog eens bekijken hoe opnames op iPad te bekijken... Wanneer ik en opname kies, kan ik enkel « kijk op tv” kiezen.
Reputatie 7
Badge +4
@pthomas, bekijk even volgende pagina (onder " Een opname bekijken op uw gsm of tablet"): https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_watch/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/hoe-uw-tv-opnames-bekijken.htmlPE2500nee , doet het probleem zich nu nog voor?
Het probleem doet zich nog steeds voor. De app zegt dat ik moet nakijken of de applicatie geactiveerd is, ik veronderstel dat dit op myproximus is onder 'producten' maar daar krijg ik nog steeds de melding 'oeps, technisch probleem probeer in een paar minuten opnieuw'.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag PE2500nee,

Kan je via privé bericht naar het Proximus team je klantnummer of vaste lijn nummer doorsturen, en de login die je gebruikt voor de app?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten
Sinds de laatste update van Proximus TV op de iPad ( 6 juni 2018 ? ) blijft de app proberen aan te loggen met mijn gegevens.
Alles al geprobeerd. Op de iPhone geen probleem na de update.
Via de browser safari op de iPad kan ik zonder problemen op Proximus TV inloggen. Enkel de app op de iPad werkt fus niet meer sinds de laatste update ( rode duivels icoontje ).
Enig idee ?
Tnx
Reputatie 7
Badge +1
Sinds de laatste update van Proximus TV op de iPad ( 6 juni 2018 ? ) blijft de app proberen aan te loggen met mijn gegevens.
Alles al geprobeerd. Op de iPhone geen probleem na de update.
Via de browser safari op de iPad kan ik zonder problemen op Proximus TV inloggen. Enkel de app op de iPad werkt fus niet meer sinds de laatste update ( rode duivels icoontje ).
Enig idee ?
Tnx


Op dit forum is hier al veel overgezegd. Er is een technisch probleem met de PX TV app. Proximus is bezig om dit op te lossen. Af wachten wanneer dit is opgelost.
Reputatie 2
Hallo,
Ben sinds vandaag klant en ook hier werkt de tv app blijkbaar niet, krijg ook altijd melding van Oeps er ging iets fout.....
Kan er mij dringend iemand helpen aub omdat ik anders herrie krijg met de vrouw des huizes ?
Klantvriendelijk : 493924
Thnx
Reputatie 7
Badge +4
Rombie, geef gerust je gegevens even door via privébericht (voornamelijk welke gebruikersnaam je juist gebruikt), dan kijken we het voor je na.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt?

Reageer