Beantwoord

TV-app niet beschikbaar

  • 10 December 2018
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

Ik krijg geen verbinding met de proximus tv app en ook niet met de cloud service. Op My proximus staat bij beide binnenkort beschikbaar.
Als ik met de beheerderslogin probeer in te loggen op de tv-app krijg ik de meding dat deze account niet gelinkt is aan Proximus TV.
icon

Beste antwoord door jonathandr 10 December 2018, 16:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via prive je gegevens doorgeven ?
je lijnnr of klantennr samen met de login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Reputatie 2
Badge +1
Hetzelfde hier, heb ik in prive ook reeds paar maal aangekaart
Reputatie 7
Badge +4
cyrixke
ik zie dat mijn collega vrijdag een aantal aanpassingen heeft gedaan
dit heeft dan het probleem niet verholpen ?
Reputatie 2
Badge +1
jonathandr, ik heb het gisterenavond dan nog eens geprobeerd en nu werkt het inderdaad. Merci daavoor!