Beantwoord

TV app

  • 16 June 2018
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo ik stuurde gisteren een bericht naar jullie met de vraag wat er aan de hand is met chromecast. Ik kan proximus tv ontvangen op mijn samsung tablet en telefoon, wanneer ik wil cromecasten naar mijn televisie, lukt dat niet. Het home teken is niet te vinden in de app. Graag had ik antwoord op de vraag hoe dit op te lossen.
John
icon

Beste antwoord door AzizA 19 June 2018, 12:04

Bekijk origineel

8 reacties

Dat vroeg ik mij ook af. Movies series pass kan je ook niet meer terug vinden.
Hallo ik stuurde gisteren een bericht naar jullie met de vraag wat er aan de hand is met chromecast. Ik kan proximus tv ontvangen op mijn samsung tablet en telefoon, wanneer ik wil cromecasten naar mijn televisie, lukt dat niet. Het home teken is niet te vinden in de app. Graag had ik antwoord op de vraag hoe dit op te lossen.
John

Bij de volgende release zal deze functie terug aanwezig zijn en ik hoop dat er vlug een release komt want ik mis deze functie ook erg !
Hallo telkens ik wil inloggen op mijn Proximus tv app komt er “oeps er ging iets verkeerd op” !
Probeer eens opnieuw te installeren.
Dat heb ik al meermaals gedaan zonder resultaat
Hier hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Erskine,

We zijn hiervan op de hoogte.

Verschillende updates zijn voorzien in de komende weken om deze terug te brengen. Die die we het eerst terug willen, zijn: series grouping voor de opnames, Chromecast en respect van ouderlijk toezicht zoals ingesteld op de decoder.

Groetjes,

Aziz
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jurgen,
Je login voor MyProximus op klanenenummer 610590386 is > jurgen@depetter.be
Voor de TV app heb je deze nodig.
Mvg. Wilfried

Reageer