Beantwoord

TV app

  • 21 December 2017
  • 29 reacties
  • 704 Bekeken

Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
icon

Beste antwoord door ElsJ 23 December 2017, 16:01

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Michael, het zou nu moeten werken. MVG, Wim
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app en op de website van proximustv.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bjorn, probeer nog eens. MVG, Wim
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app
Like (0) Citeer
Reputatie 7
Badge +3
Dag Asfdsecs kan u ons via deze link u telefoonnummer bezorgen? Dan kijken we het graag voor u na. mvg Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Asfdsesc,
kan u mij even vertellen wat het probleem juist is? groeten Els
Elsj Heb proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Asfdsesc, ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd en het zou nu wel moeten lukken. Indien nog vragen contacteer ons via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

fijne feesten gewenst

Els
Beste,
Mijn proximus tv app doet het niet, ik krijg telkens volgende melding
'de login gegevens zijn niet correct'
nogthans zijn er wel correct.

mvg

Bert
Reputatie 6
Badge +4
Dag Kim,

Ik heb dit toegevoegd aan je Myproximus account. Je zou dit nu kunnen gebruiken.

Groeten,

Jean-Paul
Tv app gedownload op iPhone 8+ maar kan niet aanmelden
Kan niet inloggen op Android Proximus tv app. Krijg boodschap: "accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken", terwijl ik wel degelijk geabonneerd ben in MyProximus.
Reputatie 7
Badge +4
Aby,

Ik heb een instelling op je lijn aangepast, het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Stoutethierry,

Heb je al een MyProximus login aangemaakt? Kan je die dan even via privé bericht naar het Proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Indien je dit nog niet gedaan hebt, kan je hier zien hoe: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Groeten,

Kim
TIP : mss iets om bij te voegen op die site:
- uitleg voor EDGE
- uitleg cookies wissen (al dan niet selectief) staat daar ook nog niet uitgelegd als ik het goed voor heb.
Wij kunnen op de app ook niet inloggen. Moet er hiervoor extra betaald worden?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan , ik heb een kleine aanpassing gedaan en alles zou nu moeten werken. groeten Els
Niet meer mogelijk om in te loggen op de TV app. Ik word altijd teruggeleid naar het start-scherm.
Groeten, Niko
Reputatie 6
Badge +3
Dag Nid, kan je mij je klantennr bezorgen? alsook je email adres waarmee je moet inloggen op my proximus?
615829814 niko.daelemans@skynet.be
Reputatie 6
Badge +3
Kan je het nu nog eens testen?
Bedankt!
Hallo, ook ik heb problemen om de android app werkende te krijgen. Foutboodschap: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account'.
Met de accountgegevens van mijn zoon, die ook tuttimus heeft, lukt het wel.

Klantnummer: 616991725

Ik heb jullie 4 dagen geleden ook reeds een privebericht gestuurd via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
hi wiskeS

ik geef dit door aan ons engineering team zodat men dit voor je kan nakijken en in orde brengen

Mvg
jonathan
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem telkens ik wil inloggen zegt het dat de details niet correct zijn (hoewel ze het zijn)

Groetjes

Reageer