Vraag

TV aan met V5 zapper

  • 25 June 2017
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb meerdere pogingen achter de rug om mijn proximusafstandsbediening af te stemmen op mijn tv... Helaas, ik heb ondanks het opvolgen van de video en Faq nog steeds de afstandsbediening van mijn tv nodig om deze in te schakelen. Hoe los ik dit op zodat ik niet met 2 zappers blijf klungelen?
Ik heb de stappen nauwgezet opgevolgd, de zapper universeel gemaakt, de juiste code ingevoerd op de juiste manier want kan nu wel het geluid regelen. Enkel de tv inschakelen lukt niet ( ja , hij staat standby). Wat nu?

4 reacties

Heb je op tijd de knop los gelaten zoals uitgelegd onder "opgepast" hier via deze link

Anders moet je de code (voor TV aan/uit) kopieermethode toch eens proberen zoals beschreven voor de v4 want er zijn er dir dit geprobeerd hebben en waarbij het gelukt zou zijn.
volg hiervoor deze link

Tip: indien het niet moest lukken kan je naar de FAQ pagina gaan om afstandsbediening universeel te maken en na een tijdje gaat de chat functie open (net geprobeerd), misschien kan je dan daar zo je probleem uitleggen en een oplossing krijgen.
Beste Martin

zoals u in mijn vraag kan lezen heb ik alle mogelijke stappen opgevolgd. Universeel gemaakt ... Faq en codes erbij gehaald.
Ik heb echter nog steeds de tvzapper nodig om hem aan te zetten. Heb ik de knop tijdig losgelaten? heb ik de stappen goed opgevolgd? Welja zou ik zeggen want ik kan het geluid bedienen en de indexfunctie gebruiken wat voordien niet mogelijk was.

Ik vrees dat het toch wat anders is alvast merci voor je snelle reactie
Nog iemand zelfde ervaring of oplossing?
Mieke
Reputatie 6
Badge +3
Mieke2

Als je wel je volume kan aanpassen, dan is inderdaad het universeel maken gelukt.

Bij sommige TV's moet je de aan/uit knop voor enkele seconden indrukken. Misschien is dat voor jouw TV ook nodig? Welke TV heb je juist? (Merk, typenr, ...)
"Als je wel je volume kan aanpassen, dan is inderdaad het universeel maken gelukt."

Dat is wel niet niet altijd voor 100% zeker, je kan sommige commando's hebben die werken op je tv en andere weer niet, zelf meegemaakt.

Reageer