Beantwoord

Too many retries

  • 19 November 2017
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Proximus TV op mac: ging eerder deze week goed maar nu om de 3 minuten of zo: too many retries. Mac OS X 10.11.6 El Capitan, Chrome browser 62.0etc 64bit.
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 November 2017, 13:05

Bekijk origineel

8 reacties

gelijkaardige problemen hier ook
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-op-mac-undefined-error-too-many-retries-41412
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/undefined-exception-too-many-retries-41591
Reputatie 7
Badge +6
Jessie, we zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra we meer info hebben, laten we je iets weten. Mijn excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +6
Ons TV team heeft de fout gevonden en verholpen. Probleem zou opgelost moeten zijn.
gelijkaardige problemen heb ik, als ik wil kijken, na 5' opeens, hopla.... error met "too many retries" ik kijk via firefox en rechtstreeks via kabel ( internet is wel verbonding via electriciteits netwerk.... niet draadloos ) , als ik vtm kijk, blijkt het nogal mee te vallen, maar andere zenders zijn een ramp..... oplossing?
Reputatie 7
Badge +3
Gunter kan je je telefoonnummer via privebericht doorsturen? Dan kijken we dit voor je na
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mijnklant nummer bij proximus is Klantnr. X op X , ken het vaste lijn nummer niet uit het hoofd.

Edit ThomasP: Privégegevens verborgen.
best privé gegevens via privébericht versturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +6
gunterH, de error indiceert dat de stream niet geladen kan worden. Dit is meestal te wijten aan een minder goede internetconnectie. Gezien je via het elektriciteitsnet werkt, kan dit mogelijk het probleem zijn. Ik heb alvast je verbinding op je thuisnetwerk op je bbox gecontroleerd en deze is ok. Het signaal tot op de bbox is dus perfect.
Je kan in eerste instantie de adapters bijvoorbeeld eens uittrekken en opnieuw insteken. Als het de PLC's van Proximus zijn kan je ook eens kijken op deze pagina hoe je deze kan resetten.
Controleer ook eens of je de error krijgt via de browser IE of Safari. Deze gebruiken namelijk een andere 'player' dan Chrome of Firefox.

Reageer