Beantwoord

TF1 Reclame

  • 9 February 2018
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Hoe is het mogelijk om de belgische "reclame" op de franse zender TF1 uit te schakelen? Ik heb niets tegen reclame, maar als je sinds 6 weken steeds dezelfde reclame ziet die je in het geheel geen donder interresseert, vraag ik me toch af waar dat goed voor is.
icon

Beste antwoord door Wim VL 9 February 2018, 20:47

Bekijk origineel

4 reacties

de vraag is: HOE KAN DE "BELGISCHE" RECLAME, die de franse reclame op de zender TF1 vervangt voor de belgische kijkers worden uitgezet. Ben je naar een FRANS programma aan het kijken, , begint de reclame, en dan krijg je boodschappen als; bel het nummer XXXX om een reis te winnen naar XXXX, enkel geldig in Belgie, 1€ per bericht..... Dit soort reclame krijgen we sinds een goede 6 weken. Het is alsof ik naar een zender uit de jaren 90 aan het kijken ben
Reputatie 7
Badge +4
Dag Eddy, helaas is het niet mogelijk reclame uit te schakelen of op welke manier dan ook te manipuleren, anders zouden de zenders niet genoeg centjes meer verdienen 🙂 MVG, Wim
Dat betekend dus dat omdat ik in Belgie woon plots geen pub van de franse zender TF1 mag zien, dat is wel straf.
Reputatie 3
Badge +1
Daar is helemaal niets straf aan. We krijgen onder andere TF1, de Franse Cartoon Network en Nat Geo met Waalse reclame en de Nederlandse Cartoon Network en Nat Geo met Vlaamse reclame. De zenders bepalen dit zelf. Hoeveel Vlamingen zouden nog naar de reclame op Nat Geo kijken als het ingesproken werd door Nederlanders?

Vaak zijn er veel minder reclames dan in Nederland en Frankrijk. Om de tijd te vullen krijgen we dan filmpjes die we al honderd keer hebben gezien.

Reageer