Vraag

Studio 100 app

  • 14 August 2018
  • 9 reacties
  • 181 Bekeken

De studio 100 app moet steeds opnieuw ingelogd worden en downloaden gaat niet want kan ze niet kijken.
Hopende op een oplossing

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gregory, krijg je een bepaalde foutmelding? Grtjs, Charlotte.
Nee krijg geen fouten maar ik kan gedownloade filmpjes niet kijken en duurt heel lang om te downloaden
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Gregory, Kan je me je lijnnummer of klantennummer doorgeven zodat we het kunnen nakijken ? Op welk toestel probeer je de filmpjes te downloaden ? Groeten, Hadewych
TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)
089.....
TIP: op een openbaar forum is het altijd veiliger van geen privé gegevens door te geven maar dit te doen via een TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
We laten dit voor je nakijken, Gregory. Verwijder best wel even je telefoonnummer, zoals al aangegeven door Martin.
Ik kan mijn nummer niet wissen
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het even voor je door, Gregory.

Reageer