Vraag

Studio 100 app


Beste, wij vertrekken op reis en willen graag op studio100 filmpjes downloaden op onze toestellen. Op geen enkel van de drie geregistreerde toestellen lukt het. Ik ben succesvol aangemeld maar er verschijnt telkens een slotje op de filmpjes. Kunnen jullie dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Ik ben blijkbaar niet de enige klant die bij dit problemen ondervindt. Het ligt niet aan mijn modem, het gaat ook niet via 4g. Met vriendelijke groeten.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lieseke, lukt het wel om live te kijken via de applicatie? MVG, Wim
Ja. Dit lukt perfect.
Reputatie 7
Badge +4
Vermoedelijk werk je met Apple-toestellen?
Ja maar ook met mijn computer werkt het niet. Dat is geen Apple. De tablet en gsm wel. Wij vertrekken op reis en willen natuurlijk graag de tablet gebruiken. Is er een probleem met Apple ?
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad een gekend probleem waarvoor Studio 100 al aan een oplossing werkt. Hiervoor wachten we hun volgende software update af. Meer info vind je ook hier.
Dit probleem zo lees ik bij andere klanten is al een tijdje bestaande. Dus na een maand tijd nog altijd geen oplossing? En mijn computer is geen Apple. Dus er moet nog een bijkomend probleem zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Wat krijg je op je computer dan juist te zien?
op De computer kan ik zelfs helemaal niet downloaden. Hoe lang zal het nog duren vooraleer een oplossing gevonden wordt voor Apple?
Reputatie 7
Badge +4
Daarvoor wachten we zelf op Studio 100 (en Apple). Een update zou spoedig moeten worden gereleased.
Ik heb dit probleem al sinds begin mei gemeld. Na geen oplossing te hebben gekregen van Proximus heb ik eind mei via Facebook contact opgenomen met studio100 go. Zij hebben mij toen een vouchercode voor een maand gegeven en toen werkte het wel. Ondertussen alweer meer dan een maand verder en terug contact opgenomen met studio 100 go maar nu blijft het stil aan de andere kant.
Misschien hoog tijd dat Proximus zelf vouchercodes gaat uitdelen aan zijn klanten zodat het naar behoren werkt!!!
Om elke maand te factureren is er in ieder geval geen probleem...
Dringend oplossing want ook wij vertrekken volgende week op reis!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hilde,

zoals hier boven reeds beschreven ligt de fout bij de software van studio 100 waar proximus zelf geen vat op heeft. Er is ons beloofd dat men dit zo snel mogelijk ging oplossen, meer kunnen we helaas niet doen. Mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim
Inderdaad. Proximus zou aan zijn trouwe klanten een vouchercode kunnen geven! Waar is de klantenservice? Het probleem ligt misschien niet bij jullie, maar wij betalen jullie wel de factuur. Wij betalen voor een niet-werkend product. Dus aan jullie om ons op een of andere manier tegemoet te komen.

Reageer