Story FM

  • 29 March 2012
  • 6 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Vanaf 4 april te beluisteren bij Telenet op kanaal 908. Bij Belgacom weer niets zeker? Ik begin dit zo langzamerhand beu te worden, haast elke dag lees je iets over uitbreiding van het zenderaanbod bij Telenet. Bij Belgacom blijft het dan opvallend stil. Vanaf 1 mei is er wel (franstalig) toevoeging van de zender Star.

Helaas kan ik niet overstappen naar Telenet, niet beschikbaar bij ons. Ik zou het enkel maar doen voor het zenderaanbod, verder geen klachten over Belgacom. Maar blijkbaar doet men geen enkele moeite meer om het zenderaanbod aantrekkelijker en uitgebreider te maken.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Eeuwige hopeloze discussie! Is hier op dit forum al meermaals besproken, zonder reactie vanwege BGC!
Reputatie 6
Badge +1
Klopt, ik vraag me af waarom we eigenlijk nog dingen plaatsen hierover. Reaktie van EVA komt er toch niet. Ik zou het wel fijn vinden als meer forum gebruikers dit soort zaken eens zouden aankaarten.
het is toch de laatste jaren altijd hetzelfde? Zender bij Telenet erbij, zender bij X erbij..bij Belgaocom.

Franse zender...als eerste bij Belgacom!

prijs stijgigen ...als eerste bij Belgacom!

En EVA zegt...comprends pas..


". Ik zou het wel fijn vinden als meer forum gebruikers dit soort zaken eens zouden aankaarten."

zal niet gebeuren. Hoeveel forum gebruikers zijn er meer dan een jaar klant van Belgacom? Niet veel hoor, buiten een aantal die hard mensen hier.
De rest is al lang weggelopen naar een andere provider.
Badge
De meeste hebben ook geen keuze omdat soms telenet niet aanwezig is.Jij bent ook z'on aanhouder die bij belgacom blijft. Normaal had ik dat ook geweest denk ik als dat belgisch voetbal niet was gaan lopen.Maar je ziet nu, alles is nu anders geworden.En misschien komen we elkaar in brussel nog eens tegen,wie weet.
in brussel... das ook al effe geleden ondertussen :)

Those memories ;)
Badge
Ja Bart het gaat snel.Ik mag nog blij zijn dat ze de pc uitgevonden hebben,want ik zou niet weten wat ik heel de'n dag zou moeten doen. Het is nu ook weer bijna 7 jaar geleden dat ik dat ongeluk aan de haven heb gehad en een dubbel bekken breuk heb op gelopen.Maar elke dag thuis zitten is minder leuk.

Groeten Mario


Reageer