Storing na pauzeren!

  • 13 November 2017
  • 32 reacties
  • 495 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Als ik pauzeer tijdens een live tv programma heb ik bij hervatting storingen (blokjes, geluid verstoord) op het scherm, spoel dan wat vooruit tot aan het live moment waardoor ik een deel mis. Bij opnames heb ik dat niet. Decoder V5 met de laatste SW, meermaals gereset, verbonden met kabel.
Nog iemand daar last van?

mvg.

32 reacties

doe je ook de reset in de volgorde decoder en modem uitzetten
modem eerst opzetten tot vdsl continu brandt en dan pas decoder terug opzetten
Reputatie 7
Badge +4
Dag Janick, doet de v4 decoder dit ook? MVG, Wim
Reputatie 5
Badge +3
@Wim, getest op V4--> normaal beeld/geluid na hervatting, dus het is enkel op de V5.

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Had je deze effectief al gereset volgens deze procedure? http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
Reputatie 5
Badge +3
Neen heb nog geen facreset uitgevoerd, zal het morgen doen, er zijn nu opnames bezig.
Laat je iets weten.

mvg.
Reputatie 5
Badge +3
FaqReset uitgevoerd, probleem niet opgelost! De grijze pauze band op de tijdsbalk zie ik ook niet wat ik wel zie op de V4 tijdens de pauze.

mvg
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan, kan je eens testen of het probleem zich nog voordoet?
Reputatie 5
Badge +3
Samuel,
Nog steeds hetzelfde, nu ook bij opnames wordt mij zonet medegedeeld, daarenboven bij hervatting van opnames start de opname soms terug vanaf het begin. Steeds op de V5!

mvg.
heb je de reset van decoder in de bekende volgorde wel uitgevoerd wwant dit kan soms echt van belang zijn heb ik bij mijn v5 ook al opgemerkt, maar ik moet er natuurlijk ook wel bijzeggen dat het niet altijd lukt ook, maar wel proberen waard.
1 decoder stroomloos
2 modem stroomloos (10 sec)
3 modem terug onder spanning zetten en wachten tot dsl led continu blijft branden
4 nu decoder terug onder spanning zetten
Reputatie 5
Badge +3
Martin,
de opstartprocedures van het proximus materiaal ken ik ondertussen al van buiten, bij elke storing is dat het eerste waar ik aan denk en uitvoer.

Mvg
Je bent niet alleen, ik denk er niet alleen aan ik droom er soms zelf van 😉 😃
Reputatie 5
Badge +3
? Inderdaad als ik je hier bezig zie heb ik het vermoeden dat je met proximus ga slapen, slaap liever met wat anders hoor!😋
je wilt veel likes halen zeker 😉🙂
Reputatie 6
Badge +3
Je decoder is rechtreeks verbonden zonder plc of wifi bridge?
Reputatie 5
Badge +3
Ja beide decoders verbonden met utp kabels.
Reputatie 5
Badge +3
Wat ik zie wanneer ik pauzeer is dat de witte tijdsbalk onderaan het scherm wit blijft, bij de V4 wordt die balk tijdens de pauze grijs, wat overeenkomt met de gepauzeerde tijd. Bij de V5 blijft de balk wit en loopt niet verder.

mvg.
Reputatie 6
Badge +3
Dan vrees ik eerder dat er een probleem is met deze decoder. Ik laat hem omruilen. Kan je mij ook je gsm nr bezorgen? Kan je ook zeggen naar waar het gestuurd moet worden?

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=16/11/2017&ZipCode=9920&GuiLang=NL
Reputatie 5
Badge +3
Ga dit vanavond afhandelen, moet nu gaan werken.
mobiel nr. 0486 748360
Wat met de oude decoder en accessoires?

Groeten,
oude decoder + netaddapter in doos steken en meedoen als je via sms een bericht gekregen hebt dat de nieuwe in UPS punt toegekomen is en kan gaan afhalen
Reputatie 5
Badge +3
@JimmyO
Adres afhaling:

POWER EEKLO (60369551)
GENTSESTEENWEG, 26
9900 EEKLO
mijn gsm nr. 0486 74 83 60

Indien mogelijk een V5compact a.u.b.

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik heb je aanvraag ingeleid
je zal een sms ontvangen als de decoder ter plaatse
neem dan gewoon de oude decoder mee en geef deze daar af in een gesloten doos

mvg
jonathan
Is dit dan veranderd en moet je nu de netadapter van de oude decoder niet meer mee in de doos stoppen ?
Reputatie 7
Badge +4
goed punt martin, je geeft ook best de stroomkabel af aangezien er een nieuwe stroomkabel bij geleverd wordt
de afstandsbediening mag je wel behouden
Reputatie 5
Badge +3
@jonathan,

Alvast bedankt.

mvg,
janick
Reputatie 5
Badge +3
Dan vrees ik eerder dat er een probleem is met deze decoder. Ik laat hem omruilen. Kan je mij ook je gsm nr bezorgen? Kan je ook zeggen naar waar het gestuurd moet worden?

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=16/11/2017&ZipCode=9920&GuiLang=NL

Met nieuwe decoder:
OPGELOST!

Reageer