Stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm met je nieuwe tv-ervaring?

  • 20 December 2015
  • 3 reacties
  • 1264 Bekeken

Je geniet van de nieuwe tv-ervaring en je ondervindt een stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm en verder gebeurt er niets, vind in deze FAQ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_no_start_screen/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/het-startscherm-verschijnt-niet-na-installatie-van-de-decoder.html?rid=B_CBUSUPPROTBAnte_zwp_NL hoe je het probleem kunt oplossen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Karin, kunnen die schermen in het supportscherm ook allemaal in het Nederlands AUB ? 😃
Badge
elke dag zwart scherm ervaar ik , op 2 decoders
en toch een factuur te betalen alsof ik 100% goede dienstverlening heb gekregen !!
schande van belgacom-proximus
Reputatie 6
Badge +2
Onderneem dan actie, sterk op aandringen dat het opgelost raakt anders uw conclusies uittrekken.
Als Proximus wil hebben dat je je facturen betaalt dan moeten zij er voor zorgen dat hun dienstverlening naar behoren werkt, voor wat hoort wat!

Reageer