Stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm met je nieuwe tv-ervaring?
Je geniet van de nieuwe tv-ervaring en je ondervindt een stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm en verder gebeurt er niets, vind in deze FAQ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_no_start_screen/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/het-startscherm-verschijnt-niet-na-installatie-van-de-decoder.html?rid=B_CBUSUPPROTBAnte_zwp_NL hoe je het probleem kunt oplossen.
Karin, kunnen die schermen in het supportscherm ook allemaal in het Nederlands AUB ? 😃
elke dag zwart scherm ervaar ik , op 2 decoders
en toch een factuur te betalen alsof ik 100% goede dienstverlening heb gekregen !!
schande van belgacom-proximus
en toch een factuur te betalen alsof ik 100% goede dienstverlening heb gekregen !!
schande van belgacom-proximus
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.