stierengevechten op tv

  • 5 September 2012
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

De spaanse zender tve gaat opnieuw na 6 jaren stierengevechten uitzenden deze avond om 00.20

waarom blokkeren jullie dat niet goed wetente dat er zoveel mensen op tegen zijn

dat er jaarlijks zoveel stieren moeten sterven op de meest wreedzame wijze

en als ik s'avonds aan het zappen ben heb ik geen zin om die walgelijke taferelen tegen te komen

jammer dat we zelfs geen zenders kunnen blokkeren want ik ken vrienden genoeg die dit onmiddelijk deden

3 reacties

Ik begrijp heel goed je standpunt en ik zal zelf ook nooit kijken naar zo'n programma's

maar waar eindigt dit dan op den lange duur, want als bgc voor ieder programma waar mensen iets op tegen hebben moeten blokkeren

dan zij er op de kortste keren geen programma's meer te bekijken.

Is het dan niet gewoonweg eenvoudiger om zelf niet te kijken naar zo'n programma's.

Of andere oplossingen mss dat je zelf die programma's kunt blokkeren of zoiets !?

groetjes, Elsa
Als er een optie was dat ik een of meerdere zenders kon verwijderen en alleen die kon overhouden die ik gebruikte was een goede oplossing, en ik denk voor vele klanten

had ik er maar een stuk of 10 nodig en de rest kon ik dan verwijderen want wat heb je aan al die zenders die je toch nooit op zet

ik weet best dat men niet niet zo maar alles kan blokkeren maar geef de klant de kans om zo een zender te verwijderen uit het aanbod zodat hij die nergens meer tegen komt op zijn menu
Ja ik weet het, zoveel programma's heb ik ook niet van doen en deze die je dan wel wilt staan er dan weer niet bij of je moet weer een boeket bijbestellen.

Dat zijn weer de commerciele trukken natuurlijk die hier een rol inspelen.

Reageer