Beantwoord

Serieopname probleem herhalingen

  • 7 August 2017
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

Is er al een oplossing voor het niet opnemen van herhalingen bij serieopnames? Bv bij VT4 wordt het programma uitgezonden rond 22.45u. Na middernacht tsn 1 en 5u zijn er wel 4 herhalingen die allemaal onnodig worden opgenomen.
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 August 2017, 12:41

Bekijk origineel

5 reacties

Bij mijn weten is daar nog altijd geen oplossing voor en of die in de maak is nog een andere vraag?
Zou een heel mooi zijn moest dit in één van de komende software updates opgelost zijn!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Chess, klopt. Herhalingen worden nog steeds mee opgenomen. Dit is een feature welke mogelijk in de toekomst zal komen hoewel er momenteel nog geen concrete plannen zijn hiervoor.
Reputatie 7
Badge +1
Die staan nochtans in de planning meestal niet vermeld, en als ze er toch staan, helpt het niet ze te verwijderen, ze worden toch opgenomen.
Ik stel in dit verband ook vast, dat in de nieuwe decodersoftware (V4) het seriewissen niet werkt. En zelfs als je ze aflevering per aflevering wist, blijven ze toch terugkomen. Ook als ze in de Proximus TV app. (Android en W1O voor PC) wist, zijn ze daar wel weg maar blijven ze op de decoder toch terugkomen.
Laatste redmiddel dat ik probeer: ik zet de serieopties op 5 afleveringen.en hoop dus dat ze na 5 afleveringen definitief wegblijven.....
als mijn vader die zet al dan niet op 5 zet komen ze ook terug, de enigste manier was de software updaten naar de allerlaatste nte softwareversie en dan ware ze allemaal weg 😄
Maar konden door proximus ook niet meer teruggevonden worden, wat wel spijtig is want hij wou ze natuurlijk niet allemaal weg
Reputatie 7
Badge +1
Da's dan wel spijtig...probleem is dat ik al de laatste NTE-software heb voor de V4 nl. NTE-V4_6.42.1.26 (24/06/17)...
Ik hou het ondertussen wel in het oog. Er staan er nu nog 3 gepland voor deze week, benieuwd of die van volgende week er ook nog terug inkomen.

Reageer