Beantwoord

Serie opname wissen

  • 25 August 2017
  • 13 reacties
  • 1786 Bekeken

wij hebben problemen om "serie opnames" te stoppen. We krijgen de opnames niet meer stopgezet. Thuis wordt elke dag opgenomen (zowel de nieuwe afleveringen als de herhalingen). De optie serie opname wissen gebruiken lukt niet.
icon

Beste antwoord door Wim VL 21 December 2017, 17:55

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Ivo, ik heb het doorgestuurd naar ons TV team, zij gaan een aanpassing uitvoeren op je decoders waarna het terug mogelijk zal zijn dit te annuleren. Eenmaal we meer nieuws hebben sturen we een bericht.
Heb je dit ook nog na herstart van de decoder (na hem even volledig spanningsloos gezet te hebben)
Enfin dit was alleen een vraag omdat het mij interesseert en moet dit nu niet direct doen aangezien het het tv team eerst een aanpassing gaat doen op je decoder.
wij hebben problemen om "serie opnames" te stoppen. We krijgen de opnames niet meer stopgezet. Thuis wordt elke dag opgenomen (zowel de nieuwe afleveringen als de herhalingen). De optie serie opname wissen gebruiken lukt niet.
Reputatie 7
Badge +4
Een reboot gaat vast niet werken. Het zijn CPVR opnames. Wat er gebeurt na een software update is dat soms het Base.sql bestand niet meer helemaal goed staat waardoor je zelf niets kan annuleren en mogelijk ook geen opnames kan verwijderen. Eenmaal als ze dit in orde zetten gaat het dan weer terug. Ter info 😉
Ja Robrecht, op den duur zou een mens nog vergeten dat er ook nog decoders met een HDD bestaan ;-)

In ieder geval bedankt voor deze gedetailleerde uitleg 👍🏽
Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn dochter heeft de vervelende gewoonte om te kiezen voor 'serie-opname' als ze iets wil opnemen op ketnet. Waar alles constant wordt herhaald en herhaald.. Ik moet nu telkens een hele reeks verwijderen. Of bij opnames aflevering na aflevering wissen. Serie opname wissen lukt niet.
Dus, meneer RobrechtB.. Als je ook even je magie kan werken bij ons? ☺
Alvast bedankt!
als het serie opnames op server zijn zou ik toch een proberen om de decoder eens effen stroomloos te zetten, bij is dat al gelukt om ze erna te kunnen wissen.
Reputatie 6
Badge +3
Ivo,

Kan je modem en de decoders eens herstarten want we kunnen heb niet bereiken.

Kan je ons iets laten weten?
Heb hetzelfde probleem. Is ook nog decoder met hdd.

Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Pino,

Kan je ons via dm even het probleem en je klantennummer doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijken we het even na.

Groeten,

Jimmy
Ik kan ook niet meer vinden hoe ik een serie annuleer. In dit geval: The Legacy
Reputatie 7
Badge +4
Julien, ik heb voor jou de serie opname verwijderd.
Blijkbaar werd de serie opname van "The Legacy" toch niet verwijderd.
Op 18/12/17 werd opnieuw een aflevering opgenomen.
Verlos mij a.u.b. van die hinderlijke bedoening.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Julien, vermoedelijk staat deze op de harde schijf van je decoder. Heb je al eens de decoder herstart met schakelaar aan achterkant en opnieuw deze serie proberen verwijderen? MVG, Wim

Reageer