Beantwoord

Serie opname annuleren

  • 26 March 2018
  • 8 reacties
  • 794 Bekeken

van minstens 4 series lukt het niet om deze in geplande opnames te verwijderen:
simpsons
mega mindy
mickey road racers
Vice
decoder al verschillende keren herstart, lost het probleem niet op. kunnen wel één voor één worden verwijderd, maar de week nadien staan er alweer nieuwe geprogrammeerd.
icon

Beste antwoord door SamuelD 26 March 2018, 13:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gruwez, ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Gruwez, de betrokken dienst heeft een aanpassing gedaan, het zou nu wel in orde moeten zijn. Groeten, Samuel
Reputatie 6
Badge +1
Ik kan serie opnames enkel verwijderen als er minstens twee afleveringen in de planning staan, anders gaat dat dus niet.
Reputatie 7
Badge +4
wwiliamm is dat bij elke serie opname zo ?
Reputatie 6
Badge +1
Ja, heb het bij allemaal. Is al heel lang zo. Ik ben het al gewoon ondertussen. Ik wacht dan tot er twee staan en verwijder deze serie opname dan. Vroeger stond dat er gewoon altijd bij de optie serie opname wissen, maar sinds een hele lange tijd niet meer.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi wwiliamm,

Ik heb dit doorgestuurd naar de betrokken dienst om dit te onderzoeken, van zodra ik antwoord krijg laat ik het je weten.

Wat vrijwel altijd werkt is gewoon de serie opname annuleren via het tv menu en dan gewoon even wachten. Ik had dernet ook een serie opname geannuleerd en ik keek direct erna op dit gelukt was, dat was het niet, maar na ettelijke minuten te wachten was het toch gelukt. Dus een goeie tip heb even geduld…

TUI: Het probleem is veel meer dat die opnames dagen erna niet verdwenen zijn of zelf verwijderde die gewoon terug komen, soms kan een herstart  dan helpen

NB: zijn wel topics van een jaar oud die eigenlijk beter afgesloten worden .

Reageer