Ruckus + Bbox3


Iemand een idee of ik de ruckus nog kan gebruiken met een bbox3 modem?

10 reacties

Als je ze gebruikt net zoals je ze met de bbox2 gebruikt dan veranderd er niets.


Als je echter de ingebouwde wifi bridge in de bbox3 wilt gebruiken moet je en bijkomende wifi bridge aankopen
Reputatie 7
Badge +1
Een bijkomende Wifi-bridge kost 50€ (enkel met b-box3 te gebruiken).
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een Bbox3 en een oude Ruckus en geen enkel probleem.
Reputatie 4
Beste Elsa,


Heeft Proximus u en mij dan iets wijs gemaakt, volgens hen werkt inderdaad de oude ruckus ontvanger niet met de wi-fi bridge in de B-box3!


Met vriendelijke groeten,


Vincent
Reputatie 2
@ Vincent,


Bij mij werkte dit in ieder geval niet met mijn oude Ruckus ontvanger.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb geen wifi bridge. Weet zelfs niet wat dat is. Gewoon de ruckus zender in de bbox3 gestoken en alles werkt.
Reputatie 2
Dat is evident dat dit werkt, is trouwens ook wat Elsa duidelijk uitgelegd heeft.

Met je eerste bericht heb je mij en Vincent wel duidelijk op het verkeerde spoor gezet en misschien nog andere lezers ook !


Reputatie 4
Beste axel13409,


Inderdaad, maar uiteindelijk komt er dan toch licht in de duisternis frons.


Met vriendellijke groeten,


Vincent
oef.... ik was dan toch duidelijk lach
Reputatie 7
Badge +1
Ja ik heb ook nog een goedwerkend Ruckuspaar (zender en ontvanger), van voor ik de PLC's had. Ik hou die als reserve voor als er met de PLC's iets fout loopt. Toen ik verleden jaar een blikseminslag had, was er een PLC kapot en heb ik tijdelijk de Ruckussen terug gebruikt. Ik kreeg echter gratis een nieuwe, ook een b-box2 en een V4 (een gekochte nog juist binnen de garantie), want die waren ook kapot. Een stevige coulantie dus.ja

Reageer