Beantwoord

Radio applicatie

  • 1 January 2017
  • 19 reacties
  • 980 Bekeken

Reputatie 3
Hallo,

Heeft er al iemand de Radioline applicatie op Proximus TV kunnen testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_radio/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/naar-de-radio-luisteren-via-proximus-tv.html

Dat ziet er veelbelovend uit!
Hopelijk komt het snel beschikbaar.
icon

Beste antwoord door Marleen 2 January 2017, 15:55

Bekijk origineel

19 reacties

Als de app er is, hoop ik dan maar dat ze niet even snel weer afgevoerd wordt, net zoals met de cloud app die ook niet lang stand gehouden heeft, of komt die ooit terug....
Reputatie 1
De app is al beschikbaar.

Ga naar:

On Demand; vervolgens APPS en klik op starten, dan gaat deze gedownload worden en is deze beschikbaar via de PVR knop en dan Mijn APPS.

Deze werkt goed (vorige week even getest en tot op heden geen enkel problem mee gehad.
Reputatie 7
Badge +1
Heb het geprobeerd maar deze app staat er bij mij niet tussen. Waar kan ik deze dan vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Op de V4 alleszins niks te vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Heb de V5 met harde schijf en ik vind deze app niet. Wat mis ik in deze.
Reputatie 1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb de app in elk geval ook: V5 HDD met software NTE 1.2. : On demand: Apps kiezen, dan Radioline en Starten, en daarna verder ook zoals swa8500 hierboven beschrijft via PVR: mijn apps: starten.
Werkt prima.
Reputatie 5
Badge +3
Vanmorgen geïnstalleerd en getest, werkt goed, aangesloten op mijn hi-fi installatie heldere en ruisvrije klank.

mvg.
Reputatie 7
Badge +1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.
Reputatie 7
Badge +1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.


Als ik geen geforceerde download doe. Wanneer krijg ik dan de laatste NTE versie 1.2.
Reputatie 7
Badge +1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.


OK, bedankt; Valt al bijna een jaar uit de boot voor de NTE-interface. Toch ga ik nog steeds geen V5c huren, omdat ik vind dat een goed apparaat niet mag weggegooid worden, en mijn V4 werkt nog meestal correct, voor zover de interface §het toelaat. (SW-versie leon batch2_15.21.0.30)
Reputatie 1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.


Als ik geen geforceerde download doe. Wanneer krijg ik dan de laatste NTE versie 1.2.


Rollout is gestart op 6/12. ik vermoed dus dat deze al zou moeten zijn gebeurt. Rollout duren normaal geen maanden tenzij grote bug ontdekt en deze on hold zou zijn gezet; maar daar weet ik niets van.

Ik heb de mijne geforceerd en dit kan echt geen kwaad. Alles blijft zoals het is; enkel de versie veranderd; maar geen gevaar voor opnames of dergelijke. (althans niet bij mij).
Reputatie 1
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.


OK, bedankt; Valt al bijna een jaar uit de boot voor de NTE-interface. Toch ga ik nog steeds geen V5c huren, omdat ik vind dat een goed apparaat niet mag weggegooid worden, en mijn V4 werkt nog meestal correct, voor zover de interface §het toelaat. (SW-versie leon batch2_15.21.0.30)


Volgens de info die ik heb zou er in maart een eventueel oplossing voorzien zijn wat betreft V4 en NTE. Meer details kan ik u wel niet geven (daar ik ook geen heb). To be continued dus....
De app is al beschikbaar.

Ga naar:

On Demand; vervolgens APPS en klik op starten, dan gaat deze gedownload worden en is deze beschikbaar via de PVR knop en dan Mijn APPS.

Deze werkt goed (vorige week even getest en tot op heden geen enkel problem mee gehad.

Hey swa ik heb op mijn vader zij v5c decoder dit geprobeerd : 'On demand' > Apps ! daar staat nergens starten en ook nergens de radioline app en heb de laatste SW vesie als hier aangeduid voor de v5c (1 dec 2016)
Reputatie 5
Badge +3
Enkel voor klanten met een V5/V5c decoder met NTE 1.2.

V4 valt dus uit de boot wat die app betreft; en V5 enkel met de laatste NTE Versie.
Geforceerde download van de laatste versie (V5/V5c) kun je doen via een reset.


OK, bedankt; Valt al bijna een jaar uit de boot voor de NTE-interface. Toch ga ik nog steeds geen V5c huren, omdat ik vind dat een goed apparaat niet mag weggegooid worden, en mijn V4 werkt nog meestal correct, voor zover de interface §het toelaat. (SW-versie leon batch2_15.21.0.30)


Beste sinjoor, als ge in de boot wil blijven moet je de nieuwste hardware/software hanteren, toch?
Dus smijt die V4 buiten en ga voor een V5/V5c/NTE sw.:8
Normaal moest de V4 al een jaar op de nieuwe sw draaien! Alhoewel ik de batch2 sw op de V4 nog zo slecht niet vind zoals je zelf aanhaalt.

groetjes
Reputatie 5
Badge +2
De Radioline-app werkt goed en is geweldig, zeker met zowat alle lokale (per Belgische provincie gerangschikt), nationale (dus ook onder meer Nostalgie Vlaanderen, Radio Maria, ClubFM, HitFM, Top Radio, FamilyRadio, VBRO,....), thema- (alle muziekgenres en talkradio's) en internationale radiozenders (alle landen ter wereld; oa de radiozenders van de BBC, NPO, SkyRadio NL, WDR, NDR, MDR, France,....) die je maar kan bedenken plus podcasts van vele binnenlandse en buitenlandse radioprogramma's. Je kan ook makkelijk een lijst maken van je favoriete radiozenders. Een serieuze meerwaarde, knap en gebruiksvriendelijk gedaan! Ik ben fan 🙂
Is hier nu ook in orde gekomen, niettegenstaande de laatste softwareversie er op stond was het pas mogelijk om de app terug te vinden na reset, het wondermiddel 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Had een storing waardoor in de decoder uitven aan moest zetten. Ben daarna gaan zoeken en jawel staat er tussen en gelijk geïnstalleerd.
Badge
Ik heb dit gisteren ook getest.
Dit werkt prima. Eindelijk meer radiozenders beschikbaar, ook TOPradio :)

Wordt nadat iedereen nieuwe software heeft, de oude manier afgebouwd? Zodat er meer ruimte is voor extra zenders? Want nu nemen de radiostations bandbreedte af van de tv zenders dacht ik.

Reageer