Beantwoord

Proximus TV probleem

  • 28 March 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Ik probeer de Proximus Tv app te gebruiken, wanneer ik inlog accepteerd hij mijn gegevens en begint te laden om dan terug naar het inlog scherm te springen en dit blijft zo door gaan telkens als ik probeer in te loggen.
Hoe los ik dit probleem op?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 29 March 2018, 12:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Winand,

Best een privé bericht naar het Proximus Team versturen die dit voor U zullen oplossen.
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg
Er zijn er nog in de wachtrij dus de PX medewerkers zullen wel nog langskomen 😉
Reputatie 6
Badge +3
Dag Winand,
Misschien moet het even terug installeren.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-co...
mvg. Wilfried

Reageer