Beantwoord

Proximus TV op laptop in iPad werkt niet

  • 17 March 2018
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Beste,

Ik probeer nu al enkele dagen tv te kijken via mijn laptop of Ipad en krijg ik steeds de volgende melding: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'

Ik ben geabonneerd en ik ben aangemeld.

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door ElsJ 20 March 2018, 08:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je je cookies eens wissen en daarna opnieuw proberen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cookies/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/cookies-in-of-uitschakelen.html
Cookies verwijdert, browser afgesloten en ik krijg nog steeds dezelfde melding...
Reputatie 7
Badge +3
Stef61 kan u nog eens proberen aub, ik heb een kleine aanpassing gedaan?Laat het gerust weten. Groeten Els

Reageer