Beantwoord

Proximus tv op laptop

  • 18 June 2017
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik geraak op mijn laptop niet op Proximus tv niettegenstaand ik een My Proximus account heb en een Pack met telefoon tv en internet heb.Krijg steeds antwoord Welkom en daarna fout enprobeer later nog eens
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 June 2017, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Dit valt blijkbaar wel meer voor, dit kunnen de proximus medewerkers voor je in orde brengen, je kan eventueel een privébericht aan Het Proximus Team sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
zodat ze dit kunnen nakijken.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Jan, ik heb dit even nagekeken en op eerste zicht ziet alles er ok uit. Ik merk wel op dat je Google Chrome gebruikt? Deze wordt momenteel niet ondersteund doordat deze problemen levert met Silverlight. We raden aan Internet Explorer te gebruiken of Safari op een Apple computer maar zorg ervoor dat Silverlight steeds geïnstalleerd is.
We werken eraan om dit in de toekomst aan te passen zodat Proximus TV ook terug werkt met Chrome & Firefox. Deze zal spoedig volgen.
Tip! Probeer ook eens je cookies te verwijderen. Meer info hoe dit te doen op deze pagina.

Reageer