Beantwoord

Proximus TV nieuwe app


  • Apprentice
  • 4 reacties
Heb net de nieuwe TV app op mijn iphone 8 gezet.

Installatie enz. is prima verlopen, maar bij het openen van de app (na opgeven van de toegangscode)
blijft hij blijkbaar zoeken naar....(een ronddraaiend "rosetje")
Bij mijn andere toestellen (iphone 4 en ipad stelt dit probleem zich niet
icon

Beste antwoord door ElsJ 12 June 2018, 13:49

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@wvp best eens uitloggen uit de app en terug inloggen. Groeten Els
OK, het werkt nu

Thanks
Reputatie 7
Badge +3
WVP blij dit te horen. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn Samsung tab4 tablet met Android 5.0 werkt het nog altijd voor geen meter. Enke openen, niet bedienen (programmeren, kijken, casten).
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn IPad en iPhone werkt het ook nog steeds voor geen meter. Dus wat is de status nu eigenlijk.
Reputatie 7
Badge +4
Kunnen jullie de app (nog eens) verwijderen en terug installeren, en opnieuw proberen?
Reputatie 1
Badge
@ LinosD
Kunnen jullie de app (nog eens) verwijderen en terug installeren, en opnieuw proberen?
Dit heeft geen verbetering. Ik krijg nog steeds de melding: "oeps, er ging iets verkeerd", "opnieuw proberen".
Reputatie 7
Badge +1
Kunnen jullie de app (nog eens) verwijderen en terug installeren, en opnieuw proberen?

Hallo Linos. Hoe kan dit nu, volgens op het forum wordt gezegd dat dit een programma fout is van PX. Deze zijn vol op bezig om dit voor het WK te herstellen. En jij zegt nu verwijderen en terug installeren. Wat is het nu eigenlijk. Bij mij werkt het na de update nog steeds niet. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Bij sommige mensen lukt het soms wel na eens opnieuw te installeren, bij sommigen niet. Met de volgende update zou alles moeten functioneren voor iedereen in elk geval. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +1
Bij sommige mensen lukt het soms wel na eens opnieuw te installeren, bij sommigen niet. Met de volgende update zou alles moeten functioneren voor iedereen in elk geval. Mijn excuses voor het ongemak.

Hallo Wim. Bedankt voor het snelle antwoord. Weet jij wanneer deze update komt. Is dit al voor het WK begint.
Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
De update is al in testfase, afhankelijk van hoe vlot men de laatste bugs eruit kan halen kan dit vrij snel gaan, maar een exacte datum heb ik niet.
Reputatie 3
Badge +1
De nieuwe TV app werkt niet, niet op mijn smartphone en ook niet op mijn tablet, verschillende keren opnieuw geïnstalleerd en opgestart, steeds de melding*oeps* en opnieuw proberen.... gelukkig hebben we nog een toestel met de vorige versie, heel slechte timing hoor Proximus zo net voor het WK voetbal !!!!
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb gisteren al een update binnengekregen, maar die bracht geen soelaas. Ik verwacht dus een oplossing van de "grote" uodate. Hopelijk nog deze week?
Reputatie 1
Hier hetzelfde, nieuwe update 4.1.1. geeft geen oplossing op iPad (‘tandwiel’ blijft gewoon draaien). Op iPhone nog oude versie app zonder Rode Duivels logo en dit werkt perfect
Reputatie 3
Badge +2
De nieuwere versie is in testfase. Misschien hadden ze beter de eerste versie getest zodat de bugs er al uit waren vooralleer deze uitgebracht werd. Een bugje tot daar toe maar compleet niet werken 😞
Proximus kan inderdaad blijkbaar ook nog voorlopig geen definitieve datum opgeven!
Reputatie 7
Badge +1
Zoëven een update 4.1.1 voor Android binnengehaald op mijn Samsung Galaxy tab4 met Android 5.0.2, en die werkt nu wél voor live kijken, programmeren en afspelen opnames. Nog niet voorhanden is de castingmogelijkheid (met icoon) en de afstandsbediening in vertikale stand. Mooi dat dit nog voor het week-end opgelost werd! ?
Mijn app is ook geüpdatet, maar draait nu toch wel minder stabiel dan ervoor. Veel meer freezes, stream not available etc. Herstarten helpt dan even, maar na een kwartiertje is het toch weer opnieuw van dat.
Reputatie 7
Badge +1
Toch nog werk aan de winkel dus. Ik had ook al een paar "freezes".
die casting zou ik toch ook erg missen gelukkige heb ik nog op geen van mijn toestellen de updates gedaan, ik kijk liever de kat uit de boom 😉

Reageer