Beantwoord

Proximus TV -- inloggen gaat, maar tv kijken niet

  • 9 September 2017
  • 30 reacties
  • 1067 Bekeken

Ik krijg volgende melding :
Abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.

Ik heb echter MyProximus en daar staat Proximus TV Applicatie als oké bij de opties..

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door AndyR 2 January 2018, 17:12

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik begrijp niet wat je precies wilt zeggen met je laatste zin. Heb je het hier over je favourite app ofzo?
ja inderdaad
als ik wil kijken naar proximustv.be of via de app krijg ik zoals hierboven ook de melding: Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. Wat moet er gebeuren om dit aan te passen?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Geert , kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen via een privébericht? Dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ik heb exact hetzelfde probleem in de web app.
Op android app zegt die: deze login is niet gekoppeld met een proximus tv account. (wat dus wel is, kijk al een jaar via de tv)
Mijn login e-mail is dezelfde e-mail als dit forum account.

Reageer