Vraag

Proximus tv in behandeling

  • 5 January 2018
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant. Ik had voor de opties netflix gekozen en all entertainment maar als ik op de site kijk staan deze niet aangeduid en staat er uw bestelling is in behandeling.
Hoe lang duurd dit voor alles geactiveerd is?

Grtjs

3 reacties

Als je geluk hebt misschien over 2 weken zoals bij ons, maar de factuur mogen we wel al betalen ...
Heb hetzelfde probleem, bartchoo! Ik heb op 26 december de optie voetbal genomen.
Vervolgens krijg ik mail aan waar in staat dat dit binnen de 24 uur in orde zou zijn..

Het is 5 januari..nog steeds NIETS!!

Ik hoop voor u en mij dat dit snel in orde komt!

Mvg
Ale dan wordt ge nieuwe klant maar er echt werk van maken doen ze ook niet dus? op 7 december heb ik gebeld om nieuwe klant te worden en ze zijn eindelijk op 4 januari alles komen installeren na 3 datums te hebben gekregen dat ze zouden langskomen. 3 dagen loon kwijt omdat je daar speciaal vrij voor neemt. Eindelijk alles geïnstalleerd kan je nog wachten voor je alle diensten kan gebruiken. En reageren op een bericht op facebook doen ze ook al niet. Wat een teleurstelling eignlijk.

Reageer